☆ Skravletråd Mai ☆

Du leser de på engelsk ja :D

Leser selv bøker på engelsk. Men kjøper de norske til eldste da [emoji14]

Ja, da bok nr 6 kom klarte jeg ikke vente til den kom på norsk. Så leste den og nr 7 på engelsk. Og senere leste jeg Twilight på engelsk fordi det lå på nett og bøkene var utlånt på biblioteket. Så ballet det på seg da, leste en del fantasy som ikke var utgitt på norsk. Og så har jeg lest Game of Thrones. Nå klarer jeg nesten ikke lese på norsk mer, helt rart, føler nesten for direkte. :D Men alt som er oversatt blir jeg litt sprø av, driver og oversetter det tilbake i hodet og finner ut hvordan jeg heller syns det burde vært formulert på norsk, haha. Sliter med å konsentrere meg om innholder da, gitt. :D Så nå leser jeg alt på engelsk, om det er orginalspråket i alle fall. :p

Regner kanskje med at det er en god del år til hu skal lese dem ja[emoji23] men like kult å bla i dem fordet[emoji6] synes dem er bra selv jeg[emoji2]

Hihi, har gledet meg i årevis til å lese HP til jentungen. :p Når vi leser nå, pleier vi å referere til Lego-spillene, så kan hun koble mer på til hva som skjer og se det for seg og henge med på historien. :) For spillene har vi spilt mye. :)

Ja det er ikke så vanskelig, kjøper da ikke noe vi ikke kan bo i mange mange år [emoji6]
Nei. Det er bomkjøp det.

Vi sier at skal vi selge og kjøpe nytt nå blir det siste gang. Vi vil ha helt nytt da. Har en uhandy mann [emoji87]

Back
Topp