☆ Skravletråd Mai ☆

Var slik jeg holdt på som barn, var på biblioteket hver uke og lånte en bunke bøker [emoji7]

Jeg har alt hp både på norsk og engelsk, så de kan hun jo evt låne av meg. Syns de illustrerte er superfine da!

Fikk høre på konferansetime nå at vesla testet litt dårlig på akkurat det med å oppfatte innhold. Ble litt overrasket siden vi bestandig har lest så mye, men joda, stemmer kanskje det. Så vi prater mye om det vi leser og sånn da. Satser på at det løsner når leseflyten kommer mer inn og hun en gang virkelig får interessen slik jeg gjorde. Verdens største fersken var den som utløste det for meg, første ordentlige boka jeg leste selv. :)
Mi også låner bøker utenom. Herligheten. Tar helt av innimellom [emoji23]

Kjekt når de kan låne litt da. Jeg låner mammas Sagaen Om Isfolket ofte. Den elsker jeg.

Var flittigere før å lese. Skulle hatt skjerpa meg gitt [emoji87]

Øvelse gjør mester. Gjør det samme med minste her faktisk. Tenker at de får det inn til slutt :)

Jeg slår nok mannen i mest produkter, selv om jeg på langt nær bruker halvparten[emoji85] men har litt han også altså[emoji23]
Har nesten ingenting jeg, rensemelka jeg hadde bare tok han spiller føler vi kjøper den mer for hans del når enn min [emoji13]

Haha, minst! Prøvde da mi var 6, klarte ikke helt henge med. Har mer hell med den illustrerte nå. Leser denne selv:
29954319f3977fb4f5fd48814337af4e.jpg

Regner kanskje med at det er en god del år til hu skal lese dem ja[emoji23] men like kult å bla i dem fordet[emoji6] synes dem er bra selv jeg[emoji2]

Back
Topp