☆ Skravletråd Mai ☆

Er jo det som er viktig. :) Men unødvendig skummelt å gjennomgå likevel. :p
Spesielt unødvendig for yngste, som neppe har immunforsvar mot vannkopper nesten gang det kommer hennes vei ;(

Syns det er best på orginalspråket jeg. Mye av det hvertfall. [emoji1][emoji1] Blir så fort vant med det. Har leste Hunger Games, Twilight og holder på med Eragonserien :)

Hunger games lånte jeg til stemoren min fordi hun hadde lyst til å prøve seg på å lese engelsk. :D Fant ut det var så fengende at man fort glemte at man leser engelsk. Hun er også HP-fan, forresten. :) Har ikke lest eragon da.
Kom på her om dagen at jeg må ønske meg Southern Vampire Mysteries-serien. Og jeg vil også lese Vampire diaries, bare for å prøve. :p

Spesielt unødvendig for yngste, som neppe har immunforsvar mot vannkopper nesten gang det kommer hennes vei ;(

Uff, burde jo i det minste fått det. Hun er ikke mer utsatt for helvetesild da? Det husker jeg broren min hadde.

Hvor var sykkelen?![emoji23] og hvor var skoa??

Sykkelen til mellomste var i hagen. kanskje ti meter å gå hver vei fra døra på baksiden. Men på baksiden har jeg ikke sko, de står i gangen.

Får ikke, vil ikke, kan ikke sove må vite.

Og kommer til å være umulig å dra ut av senga i morgen...

Rart med det.
Hører mi er enda oppe og stuller med noe. Må vel karre meg opp og få henne til sengs igjen, men var så godt i sofaen når minste endelig sov.

Uff, burde jo i det minste fått det. Hun er ikke mer utsatt for helvetesild da? Det husker jeg broren min hadde.

Det tror jeg ikke. Helvetesild er samme virus som vannkopper men kommer av at noe som ligger i kroppen etter at man har hatt vannkopper uheldigvis aktiveres.

I helles tilfelle er det det at hun var så ung at hun ikke hadde immunforsvar, de har ikke det til de er 3 mnd ca sa overlegen på sykehuset, de regnes i praksis som uten immunforsvar da, og derfor måtte hun behandles med antibiotika. Men uten immunforsvar så kunne heller ikke immunforsvaret lære seg at dette har vi hatt...

Back
Topp