Huff da sko må du haOg FY så kalde tær jeg fikk av å hente den, uten sko... sykkelen altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da sko må du haOg FY så kalde tær jeg fikk av å hente den, uten sko... sykkelen altså
Okei . Lykke til. Hente gebisset mitttannbleking hihi . Ellers lurer jeg på ha OJ fri
Ja heheHehe, blir deilig med nybleka gebiss[emoji1]
Ja det er ikke så vanskelig, kjøper da ikke noe vi ikke kan bo i mange mange år [emoji6]Stå på krava![]()
Autocorrect for facebook
Mi også låner bøker utenom. Herligheten. Tar helt av innimellom [emoji23]Var slik jeg holdt på som barn, var på biblioteket hver uke og lånte en bunke bøker [emoji7]
Jeg har alt hp både på norsk og engelsk, så de kan hun jo evt låne av meg. Syns de illustrerte er superfine da!
Fikk høre på konferansetime nå at vesla testet litt dårlig på akkurat det med å oppfatte innhold. Ble litt overrasket siden vi bestandig har lest så mye, men joda, stemmer kanskje det. Så vi prater mye om det vi leser og sånn da. Satser på at det løsner når leseflyten kommer mer inn og hun en gang virkelig får interessen slik jeg gjorde. Verdens største fersken var den som utløste det for meg, første ordentlige boka jeg leste selv.![]()
Skjønner jeg kjempegodt. Var ikke det man så for seg akkurat når de kom til verden. Men dere får vel god hjelp nå?
Nesten fulltallig daJøss, det var ikke verst[emoji2] her sover to av tre[emoji4]
Huff du hadde sultet her [emoji13]Huttemegtu[emoji23] grøsser...
Det snør[emoji33][emoji35]
Hahaha du syns det ja [emoji14]Haha, artig å kunne skremme deg litt[emoji23]
Fikk hjelp [emoji14]
Hahaha ja ! Da MÅ vi. Ikke noe valg daDET avslutter vi ikke på?![emoji33] da er det bare å gi gass!
Utløser masse hjelp heldigvis[emoji2] så må prøve å fokusere på det...
Har nesten ingenting jeg, rensemelka jeg hadde bare tok han spiller føler vi kjøper den mer for hans del når enn min [emoji13]Jeg slår nok mannen i mest produkter, selv om jeg på langt nær bruker halvparten[emoji85] men har litt han også altså[emoji23]
Enda bedre ! [emoji7][emoji7]Mhm passet perfekt i huset mitt også
Merrel er gode skoKostet over 1400
Haha, minst! Prøvde da mi var 6, klarte ikke helt henge med. Har mer hell med den illustrerte nå. Leser denne selv:![]()
He heAha[emoji12] *klaskepanne*