Ja hodt det. Han spiser soppsuppe og til nød tomatsuppe. Generelt ikke en suppeperson
Jeg har fått beskjed om at suppe ikke er mat[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hodt det. Han spiser soppsuppe og til nød tomatsuppe. Generelt ikke en suppeperson
Spennende min søster og mann byr på hus
Farmor sin måte å bli kvitt maten på heheÅh Hehe er det noe ja
Neinei. Alle kan jo ikke like suppe. Helt forståelig. Jeg likte ikke særlig tomatsuppe før [emoji14] Men prøvde lage selv og den var ganske god og mektig da.Ja hodt det. Han spiser soppsuppe og til nød tomatsuppe. Generelt ikke en suppeperson
Ikke det mest spennende hu syns [emoji14] Men hu klarer det fint. Er ett godt stk å gå. Men hu fikk middag der. Så kun meg, mann og minste i dag daAhhhja . Bare kjekt å gå vel
Ååh sånt er spennende. Håper de får det daSpennende min søster og mann byr på hus
Grisetidlig jo [emoji85]Ja, også er jeg så trøtt[emoji29] er ikke lagd for å være oppe halv 6[emoji85]
Var herligHøres ut som en herlig dag[emoji1]
26+1 i dagSkjønner . Hvor langt er du på vei?
Vi har sola og varmen men en ISKALD vind grrrVar rett og slett litt kaldt i dag jo. Sola gjemmer seg bak skyer og litt kald vind.. brrr [emoji87]
Fant by koden [emoji14]Nei har ikke nå
Hahaha. Er da mat. Men man har det vel gjerne mer som forrett. For det metter ikke lenge. Men om man har tomatsuppe med fullkornsmakaroni og egg. Så blir det jo mye mektigere med en gang daJeg har fått beskjed om at suppe ikke er mat[emoji85]
Ønsker [emoji14] fant 10% [emoji14]Rabattkode zalando Hmm jaaa kanskje hvem ville ha?
Så bra at de hadde igjen [emoji14]Fikk kjøpt sløyfe til kengubarbet
Ikke mange igjen der nå.
Brrrr [emoji87] Slik man blir forkjøla [emoji14]Vi har sola og varmen men en ISKALD vind grrr
Hahaha veldig åJa, dem vokser til di barna[emoji23]
Nei ikke det jeg etSalg?
Gi har klart 14 timer * stolt mamma* tok henne bare 5 år å læreDa er det viktigHer skreller dem av seg maskene på første gren [emoji23]
Husk på innleggeneHer og![]()
Jupp synes detDen var fin!