Klarer det om det er i suppe. Med laksebiter også [emoji23]
Fiskesuppe er godt, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer det om det er i suppe. Med laksebiter også [emoji23]
God turHente småtrolla[emoji173]️
Det som er problemet. Ekstra stort tiltak liksom ! [emoji38]
Kjedelig men menMeldt det her også![]()
Ja kjempegodt. Er glad i supper generelt .Fiskesuppe er godt, ja![]()
TakkGod turAkkurat henta mi [emoji7] Eldste stakk til ei venninne hu for dagen
Det liker ikke gubben her:/Ja kjempegodt. Er glad i supper generelt .
Men blomkålsuppe er favoritt.
Grusomt. Til man ser favorittbuksa var der i den haugen. Da må man bare [emoji23]Klesvask er liksom nok tiltak i seg selv [emoji23]
10 min siden jeg skulle vært inne, tro hvor lenge jeg må vente i dag..
Ikke så mye å gjøre med det.Kjedelig men men
Herlig når det er gjort![]()
Ånei !Det liker ikke gubben her:/
Ja, så kjipt! Har tre stk nå som må avtales på ny.. Blir jo aldri ferdig! Skulle liksom bare bruke 2 dager på de der samtalene.. [emoji14]
Ja. Må bare sende hu en mld snart om hu spiser der eller kommer hjem. For om hu skal ha her må jeg besten gi beskjed hvertfall 1 timr før middag er klar [emoji38] Hu får fint gå gitt [emoji87]Takkåhhh Ok
![]()
Fort gjort det der [emoji14]Det stemmer[emoji2] Vært og handle og snuppa sover, så i stedet for å gå på vaskerommet og starte der satte jeg meg i stolen[emoji23] lat[emoji28]
Åh Hehe er det noe jaIkke så mye å gjøre med det.
Alle spiste nok ikke opp middagen sin i går. Det sa alltid farmor. Om vi spiser opp middagen blir det sol dagen etter.
Ja hodt det. Han spiser soppsuppe og til nød tomatsuppe. Generelt ikke en suppepersonÅnei !
Det som er så godt. Med sprøstekt bacon til også.
Tomatsuppe? Hjemmelaga var jo mye bedre der også [emoji14]
Aspargessuppe er også godt [emoji14]
Eller soppsuppe [emoji7]
Altfor mye valg [emoji28]
AhhhJa. Må bare sende hu en mld snart om hu spiser der eller kommer hjem. For om hu skal ha her må jeg besten gi beskjed hvertfall 1 timr før middag er klar [emoji38] Hu får fint gå gitt [emoji87]
Fort gjort det der [emoji14]