God morgen [emoji1]God morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen [emoji1]God morgen![]()
Så koseligKost meg hos søstera mi. Hu hadde laga en tallerk med biff, sopp, fløtegratinerte poteter og peppersaus til meg [emoji7][emoji23]
Så så vi Ghost ship. Ganske harmløs grøsser. Vil ikke kalle det grøsser heller men [emoji14] Mer action med døde folk [emoji23]
Så litt snakk og se på hu lage meal prep for uka si.
Nå hjemme og slappe av bittelitt før senga roper![]()
Nei kb skalSkal du på sykkeltur?[emoji2]
Så søt [emoji7]![]()
Vårt første avkom vokser [emoji14]
Men jeg er ikke stor på hvit fisk da... [emoji87] Har prøvd å lage. Og mulig jeg suger i å lage det. Men jeg likte ikke torsk og slikt hvertfall. Begge barna elska den da [emoji23]Vi og.
Høres godt ut!I dag blir det fisk iallefall. Har noe sei. Steker det og har tikka masala saus over. Og ris tilspagettigrateng i morgen . Og hmmm ...
God følelse og vite vi er flereHaha. Bra![]()
Til kbTil hvem da?
Minner meg forresten på at jeg vil sende mail til en skole her siden en klasse var på sykkelturer og alle elevene hadde hjelm men ikke en eneste voksen og det syns jeg er ille selvom det virket som minst 7 klasse!
Nei, så kjedelig... Sier ikke folk ifra?Søren! Enda en gang satt jeg her på jobb og venta på foreldre som ikke kom til samtale. Jeg som kom på jobb 1,5 time før jeg egentlig skulle begynne. Bah! #wasteoftime
5 var drøyt tidlig gitt. Da kom minsta og la seg hos meg. Men hu la seg og sov videre da. Mannen sto opp da. Så hu hadde våkna av han.God morgenHer våkna lille 5 og mente det var morgen. Grinete som fy fordi hun ikke har sovet nok. Meeen vi er i allefall oppe
![]()
Jaa. Jeg er gjerne sånn som tenker på det og blir irritert også [emoji14]Haha! Vi er flinke til å utsette ting.. Men det blir bare enda mere stress npr det først skal tas fatt på [emoji14]
God morgenGooood morgen!![]()
Var det ogsåSå koselig
Ha en fin dagGod morgen.
Da har jeg kommet meg på jobb
Jaa, og prøver å få henne til å sove lengre men hun blir bare sint [emoji85]5 var drøyt tidlig gitt. Da kom minsta og la seg hos meg. Men hu la seg og sov videre da. Mannen sto opp da. Så hu hadde våkna av han.
Men god morgen. Lenge siden du sto opp da gitt [emoji23]
God morgen spyroGod morgen alle sammen. Her spises frokost enda. Eller barna. Hvor de sitter ja - nei - jo - nei.... Osv.
Dritkjekt om morgen når mammaen er litt troll [emoji23]
Legetime håper jegDa har hestene fått nytt vann anda er slept ut og sol maska til Sephora sitter ennå på * krysse fingrene*
Hva skjer i dag jenter
Bestemte små unger vet du. Nytter ikke å diskutere heller når de har bestemt seg [emoji85]Jaa, og prøver å få henne til å sove lengre men hun blir bare sint [emoji85]
God moegen kengu. Jobb i dag?God morgen spyro
God morgen synGod morgen![]()