☆ Skravletråd Mai ☆

Må være flink å legge meg[emoji28] opp halv 6 i morra[emoji29] dere må ha en fortsatt fin kveld og ei god natt[emoji4]

Hei hå! For ei helg! Har ikke hatt tid til skravling i det hele tatt :o
Har rydda i kjellerbod, kasta en haug av ting, vært på flere turer og besøker :)
Nå er det endelig kveld.. Og sovetid! :)
Så deilig å få rydda :D Og koselig med besøk :)

Hei hå! For ei helg! Har ikke hatt tid til skravling i det hele tatt :o
Har rydda i kjellerbod, kasta en haug av ting, vært på flere turer og besøker :)
Nå er det endelig kveld.. Og sovetid! :)
Så flink du har vært:)

Var flink nå og brettet en del klesvask :p kom på underveis at det var en til i tørketrommelen, men den får være til i morgen. Har også en haug liggende i skapet mitt, skulle generelt gått gjennom klærne mine, men blir jo ikke til at jeg orker det. Kan ikke bråke der inne når lille sover heller da. :p

Var flink nå og brettet en del klesvask [emoji14] kom på underveis at det var en til i tørketrommelen, men den får være til i morgen. Har også en haug liggende i skapet mitt, skulle generelt gått gjennom klærne mine, men blir jo ikke til at jeg orker det. Kan ikke bråke der inne når lille sover heller da. :p
Det var litt dumt at du sa det nå... For jeg kunne godt tenkt meg å glemme klesvaska en stund til [emoji23] Opp og hopp da...

Det var litt dumt at du sa det nå... For jeg kunne godt tenkt meg å glemme klesvaska en stund til [emoji23] Opp og hopp da...

Å vaske klarer jeg greit å henge med på, hender det blir latt være en uke og så kjører jeg fire maskiner om dagen. Men å brette klær... Det kan jeg godt droppe til det rett og slett er tomt i alle skuffer og skap. :D

Var flink nå og brettet en del klesvask [emoji14] kom på underveis at det var en til i tørketrommelen, men den får være til i morgen. Har også en haug liggende i skapet mitt, skulle generelt gått gjennom klærne mine, men blir jo ikke til at jeg orker det. Kan ikke bråke der inne når lille sover heller da. :p
Minte meg om min vask tar den i morgen nå er det grim tid

Back
Topp