Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig daJa og det stopper liksom ikke[emoji1][emoji122]
Tenkte på humoren jeg da. Haha. Men forståelig at hun sover! Må være uthvilt til barnehagenSelvfølgelig.
Hun er tross alt bare 5 år og skal i barnehagen i morgen![]()
Nah, men nesten [emoji6] Følte meg litt venneløs noen dager i forrige uke.Er vel alltid liv her?
Det er jo til å bli gal av :OHuff det høres da ikke bra ut
Så deilig å få ryddaHei hå! For ei helg! Har ikke hatt tid til skravling i det hele tatt
Har rydda i kjellerbod, kasta en haug av ting, vært på flere turer og besøker
Nå er det endelig kveld.. Og sovetid!![]()
Sov godt! Må vel sove snart selv, vet aldri når junior galer.Må være flink å legge meg[emoji28] opp halv 6 i morra[emoji29] dere må ha en fortsatt fin kveld og ei god natt[emoji4]
Så flink du har værtHei hå! For ei helg! Har ikke hatt tid til skravling i det hele tatt
Har rydda i kjellerbod, kasta en haug av ting, vært på flere turer og besøker
Nå er det endelig kveld.. Og sovetid!![]()
Sov godt å ha en fin kveldMå være flink å legge meg[emoji28] opp halv 6 i morra[emoji29] dere må ha en fortsatt fin kveld og ei god natt[emoji4]
Sov godt! Må vel sove snart selv, vet aldri når junior galer.
Sov godt å ha en fin kveld
Det var litt dumt at du sa det nå... For jeg kunne godt tenkt meg å glemme klesvaska en stund til [emoji23] Opp og hopp da...Var flink nå og brettet en del klesvask [emoji14] kom på underveis at det var en til i tørketrommelen, men den får være til i morgen. Har også en haug liggende i skapet mitt, skulle generelt gått gjennom klærne mine, men blir jo ikke til at jeg orker det. Kan ikke bråke der inne når lille sover heller da.![]()
Det var litt dumt at du sa det nå... For jeg kunne godt tenkt meg å glemme klesvaska en stund til [emoji23] Opp og hopp da...
Minte meg om min vask tar den i morgen nå er det grim tidVar flink nå og brettet en del klesvask [emoji14] kom på underveis at det var en til i tørketrommelen, men den får være til i morgen. Har også en haug liggende i skapet mitt, skulle generelt gått gjennom klærne mine, men blir jo ikke til at jeg orker det. Kan ikke bråke der inne når lille sover heller da.![]()
Nei og godt er det[emoji2] det hadde blitt kjedelig det[emoji85]
Minte meg om min vask tar den i morgen nå er det grim tid
Nei den bare vokser *ler*Den går jo ingen steder![]()
Nei den bare vokser *ler*