Vet ikke helt
Si i fra om du fimmer noen knall fine a[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt
Nei dere kunne jo havnet lengre ned [emoji6]
Å? Vet ikke om så mange andre som minimum bruker 4 fedd til hver middag aller helst merDet var da ikke mye på en uke![]()
Imponerende [emoji16] men redd du blir borte når du får 1500Jeg vet det, men er nå på dag 7 og jeg har for øyeblikket 837 innlegg....
Er vel alltid liv her?Fortsatt liv her jo [emoji14]
Haha nei Ronja må ha ei med masse energi som løper bak mens RonjaR dikterer [emoji6]
Jeg bruker det ikke hver dag, men ikke langt i fra.Å? Vet ikke om så mange andre som minimum bruker 4 fedd til hver middag aller helst mer
Huff det høres da ikke bra utJeg klør så fælt i tennene og tannkjøttet at jeg sitter pal med tanntrå. Blir gaaaaaaal.
Tja ikke mye klarte endelig å logge meg på forumet. Så spiller jeg lost in time mens jeg ser på grimEr vel alltid liv her?
Haha ja gjør det gjerne det [emoji6]Jeg kan oppdatere deg[emoji23]
Will doSi i fra om du fimmer noen knall fine a[emoji6]
Ja så syns jeg var generøs egentlig [emoji6]Ikke sant[emoji6]
Jeg er nå ikke så lett å bli kvitt.Imponerende [emoji16] men redd du blir borte når du får 1500
Kan ha potetmos, pomfri, fløtegratinerte poteter, men mest ris og pasta [emoji4]
Vi bruker det til hver enste middag, selv halvfabrikat lurer vi inn ekstra hvitløk og løk [emoji23] og gjerne litt Chili også, heldigvis får vi kjøpt i løsvekt herJeg bruker det ikke hver dag, men ikke langt i fra.
Her i hust elsker vi hvitløk...
Passet veldig bra med andre ord da [emoji16]Jeg er nå ikke så lett å bli kvitt.
Har bare hatt mer skravletid de siste dagene enn på lenge.
Og når jeg har hatt tid har det faktisk vært folk her.
Vanligvis pleier det vært utrolig stille her når jeg har tid
Jeg har enkelte retter hvor jeg bruker en hel hvitløkVi bruker det til hver enste middag, selv halvfabrikat lurer vi inn ekstra hvitløk og løk [emoji23] og gjerne litt Chili også, heldigvis får vi kjøpt i løsvekt her
Det går unna altså!!
Derfor jeg ikke har vært her så mye de siste månedene, ingen andre har vært her når jeg har tid..Passet veldig bra med andre ord da [emoji16]