Antar vi ihvertfall faller ned under topp 3 [emoji13]Ingen kommentar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antar vi ihvertfall faller ned under topp 3 [emoji13]Ingen kommentar
Jeg fikk sååå vondt i magen sist jeg spiste fløtegratinerte! Tror jeg har begynt å reagere på hvitløk, slik mamma gjør.
Det er utrolig godt, spesielt ovnsbakt med andre grønnsaker [emoji7]
Mannen vil at snuppa skal begynne på fotball, ser for meg at det bare blir kaos og at hun slutter ganske fort men men han kan jo prøve [emoji6]
Mannen vil at snuppa skal begynne på fotball, ser for meg at det bare blir kaos og at hun slutter ganske fort men men han kan jo prøve [emoji6]
Jeg setter på ingen måte pris på smaken av hvitløk, det er hovedproblemet mitt med fløtegratinerte.
Da burde du ikke komme hit å spise ihvertfall [emoji54] vi har en del hvitløk i maten, her om dagen litt mer enn 1 [emoji54]Jeg fikk sååå vondt i magen sist jeg spiste fløtegratinerte! Tror jeg har begynt å reagere på hvitløk, slik mamma gjør.
Jeg velger å være positiv jenter! [emoji4]Så lenge ikke folk mistet koken etterhvert som de passerer 1500 innlegg da
Vi får se
Kan jo høre om hun får prøve en trening eller to og se om hun liker detvar det vi gjorde
![]()
Bra detJeg velger å være positiv jenter! [emoji4]
Tror vi har prøvd det meste man kan prøve, vi liker å prøve ut nye ting, dessuten er Zucchini mye brukt i Egypt så mannen er jo veldig vant til det [emoji4]Er kanskje litt for pysete og vanedyr på grønnsaker, kjøper sjelden hvis jeg ikke vet hva det er eller har smakt før [emoji14] er ikke så ofte noe nytt på lillebutikken vår da![]()
Dissa mannfolka og fotball. Altså tviler sterkt på at hun som danser 70% av dagen kommer til å ville spille aktivt fotball, men men de kan prøve ihvertfall [emoji23]Mannen ser nok gjerne det her også, han spiller selv og er trener for eldste....
Zucchini er utrolig godt også daTror vi har prøvd det meste man kan prøve, vi liker å prøve ut nye ting, dessuten er Zucchini mye brukt i Egypt så mannen er jo veldig vant til det [emoji4]
Kommer til å gjøre det ja, lar henne ikke begynne på noe jeg mener ikke vil fungere, også er hun Jo også kun 4 år (5 år 18 mai da)Kan jo høre om hun får prøve en trening eller to og se om hun liker detvar det vi gjorde
![]()
Da burde du ikke komme hit å spise ihvertfall [emoji54] vi har en del hvitløk i maten, her om dagen litt mer enn 1 [emoji54]
Dette tempoet som er nå tror jeg ikke blir holdt, håper ihvertfall ikke det [emoji23]Jeg vet virkelig ikke hvor mange dager til jeg vil orke å holde dette tempoet![]()
Det får man somregel.
Er litt med å i gjennomsnitt ha over 100 innlegg per dag som har blitt litt mye kjenner jeg.Dette tempoet som er nå tror jeg ikke blir holdt, håper ihvertfall ikke det [emoji23]
Ja er det, liker den best ovnsbakt eller i denne [emoji4]Zucchini er utrolig godt også da![]()