☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg fikk sååå vondt i magen sist jeg spiste fløtegratinerte! Tror jeg har begynt å reagere på hvitløk, slik mamma gjør.

Jeg setter på ingen måte pris på smaken av hvitløk, det er hovedproblemet mitt med fløtegratinerte.

Det er utrolig godt, spesielt ovnsbakt med andre grønnsaker [emoji7]

Er kanskje litt for pysete og vanedyr på grønnsaker, kjøper sjelden hvis jeg ikke vet hva det er eller har smakt før :p er ikke så ofte noe nytt på lillebutikken vår da :p

Mannen vil at snuppa skal begynne på fotball, ser for meg at det bare blir kaos og at hun slutter ganske fort men men han kan jo prøve [emoji6]

Mannen ser nok gjerne det her også, han spiller selv og er trener for eldste....

Mannen vil at snuppa skal begynne på fotball, ser for meg at det bare blir kaos og at hun slutter ganske fort men men han kan jo prøve [emoji6]

Kan jo høre om hun får prøve en trening eller to og se om hun liker det :) var det vi gjorde :)

Jeg setter på ingen måte pris på smaken av hvitløk, det er hovedproblemet mitt med fløtegratinerte.

Elsker fersk hvitløk, så skikkelig dritt om jeg ikke kan spise det mer. Skal følge litt med og teste ut fremover.

Jeg fikk sååå vondt i magen sist jeg spiste fløtegratinerte! Tror jeg har begynt å reagere på hvitløk, slik mamma gjør.
Da burde du ikke komme hit å spise ihvertfall [emoji54] vi har en del hvitløk i maten, her om dagen litt mer enn 1 [emoji54]

Er kanskje litt for pysete og vanedyr på grønnsaker, kjøper sjelden hvis jeg ikke vet hva det er eller har smakt før [emoji14] er ikke så ofte noe nytt på lillebutikken vår da :p
Tror vi har prøvd det meste man kan prøve, vi liker å prøve ut nye ting, dessuten er Zucchini mye brukt i Egypt så mannen er jo veldig vant til det [emoji4]

Mannen ser nok gjerne det her også, han spiller selv og er trener for eldste....
Dissa mannfolka og fotball. Altså tviler sterkt på at hun som danser 70% av dagen kommer til å ville spille aktivt fotball, men men de kan prøve ihvertfall [emoji23]

Kan jo høre om hun får prøve en trening eller to og se om hun liker det :) var det vi gjorde :)
Kommer til å gjøre det ja, lar henne ikke begynne på noe jeg mener ikke vil fungere, også er hun Jo også kun 4 år (5 år 18 mai da)

Back
Topp