☆ Skravletråd Mai ☆

Da tar man paprika og løk istedenfor også brød.

Kommer nok aldri til å være enig der

Eventuelt kan man ha pastasallad ved siden av og ris kan man fint varme opp på grillen, men ja helst noe brød med masse gode grønnsaker

Man kan jo det. Og ofte har vi ris til grillmat

Men nå hadde ungene et klart ønske om
*Sommerkotteletter
*Grillet mais
*Skattekiste med grønnsaker
(*spise ute)

som sommerens drømmemåltid. Vi spiste av praktiske årsaker inne så jeg sa dette var bre en forsmak, men poenget var altså at de ønsket seg sånne kattekister som de kaller det, der hver av oss får velge hva som er i vår pakke. Men siden det ikke skulle være brød eller ris eller pasta til, så kunne hun ikke velge å droppe potet. Ungen er småspist og må utfordres litt for å spise noe som helst.

Og dersom man har gassgrill med sidebrenner så kan man koke ris/pasta på den dersom man ønsker det sammen med grillmaten

Ja, det kan man, men igjen, poenget med denne middagen var at tibehøret skulle vøre i "skattekisten" av alufolie

fløtegratinerte liker jeg ikke. Ellers liker jeg ikke så godt kokt potet uten saus, men på grill.... med salt og pepper....
Det er favoritten her om vi skal ha noe med potet, ble faktisk skikkelige skuffa på julaften når pappa hadde bestemt seg for å ga kalkun i ovnen for med dems mat også ble det da ikke plass til fløtegratinerte poteter og de lagde da kun kokte poteter.

Hadde de enda sagt ifra men vi fant det ut for sent, og jeg satt der halvveis irritert under hele middagen, minner om å bli tvunget i poteter kom veldig frem

Godt gjort.

Mellomste går på barnedans i en klubb som også driver chearleading for dem som er litt eldre og jeg er imponert på avslutningene sommer og vinter.
Ja. Helt utrolig hva de klarer og kan [emoji123]

Snuppa her fortsatte ikke Hu, hun trenger tydelig mer koreografi og da må hun vente litt, altså cheerleading hadde nok passet her perfekt da

Mi slutter nå etter tre semester, med ny lærer likte hun det ikke lenger. Og nå begynner hun på skolen så vi får se hva hun begynner med, barnedans vokser hun liksom fra uansett, turn har hun ikke lyst på. Korps er ikke før tredje klasse, tilnød snike henne inn i andre, Får se om det blir fotball eller om det evt blir håndballlag

fløtegratinerte liker jeg ikke. Ellers liker jeg ikke så godt kokt potet uten saus, men på grill.... med salt og pepper....

Jeg fikk sååå vondt i magen sist jeg spiste fløtegratinerte! Tror jeg har begynt å reagere på hvitløk, slik mamma gjør.

Mi slutter nå etter tre semester, med ny lærer likte hun det ikke lenger. Og nå begynner hun på skolen så vi får se hva hun begynner med, barnedans vokser hun liksom fra uansett, turn har hun ikke lyst på. Korps er ikke før tredje klasse, tilnød snike henne inn i andre, Får se om det blir fotball eller om det evt blir håndballlag
Mannen vil at snuppa skal begynne på fotball, ser for meg at det bare blir kaos og at hun slutter ganske fort men men han kan jo prøve [emoji6]

Back
Topp