☆ Skravletråd Mai ☆

Det er både spennende og skummelt prosjekt
Jupp, men skal prøve eventuelt å ha med min handy pappa og farfar på visning (kun privat visning) så om det er for mye å fikse gidder vi ikke, blir litt heftig om det er fukt eller store elektriske problemer for eksempel

Jupp, men skal prøve eventuelt å ha med min handy pappa og farfar på visning (kun privat visning) så om det er for mye å fikse gidder vi ikke, blir litt heftig om det er fukt eller store elektriske problemer for eksempel
Det skaper ofte litt mer problemer ja

Står litt om det med vinduer, ordne fasade, kjøkken fra tidlig 80 tallet, mulig nytt tak.

Men vi må se om det er noe mer for er grenser for hva vi syns er greit og [emoji4]

Vi trenger også å skifte vinduer, skal prøve å få gjort det i år. Nytt tak fikk vi for halvannet år siden, da vårt ble tatt av en storm. :p

Huff, og jeg gruer meg til bursdagsfeiring om to uker, sære barn og intoleranse (laktose og gluten). Vi griller i ovnen har jeg bestemt så blir grillspyd med oksekjøtt og kylling, også pølser og hamburgere så burde alle bli fornøyd [emoji18]
Hørtes veldig bra ut:)) da har man flere muligheter:)

Ja det var våre største problemer hos oss når vi så etter gård. Fant et til slutt men vi brukte 3 år på å finne stedet

Back
Topp