☆ Skravletråd Mai ☆

Eie det hørtes jo fint ut. Hvilken hindringer ligger det i huset med oppussingen?
Står litt om det med vinduer, ordne fasade, kjøkken fra tidlig 80 tallet, mulig nytt tak.

Men vi må se om det er noe mer for er grenser for hva vi syns er greit og [emoji4]

Står litt om det med vinduer, ordne fasade, kjøkken fra tidlig 80 tallet, mulig nytt tak.

Men vi må se om det er noe mer for er grenser for hva vi syns er greit og [emoji4]
Tak er dyrt også... viss det ikke bare er overflaten.

Men bra med grenser [emoji14]

Ja kjenner til den. Når søskenbarna er på besøk har jeg alt fra allergi vennelig mat til to tre typer av vær slag. For en ting er sikkert de liker ikke den samme måten uansett hvor gode venner de er:p
Huff, og jeg gruer meg til bursdagsfeiring om to uker, sære barn og intoleranse (laktose og gluten). Vi griller i ovnen har jeg bestemt så blir grillspyd med oksekjøtt og kylling, også pølser og hamburgere så burde alle bli fornøyd [emoji18]

Huff, og jeg gruer meg til bursdagsfeiring om to uker, sære barn og intoleranse (laktose og gluten). Vi griller i ovnen har jeg bestemt så blir grillspyd med oksekjøtt og kylling, også pølser og hamburgere så burde alle bli fornøyd [emoji18]
Det blir nok bra

Back
Topp