Jeg er bare nysgjerrig av ren natur ...sånn trang [emoji14]Tja så lenge gubben passer på så koser de seg nok [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er bare nysgjerrig av ren natur ...sånn trang [emoji14]Tja så lenge gubben passer på så koser de seg nok [emoji6]
Her hadde vi lekehus, trampoline og sandkasseJa, hvert en drøm å hatt minimum de tre tingene når vi får kjøpt noe.
Sandkassen vil jeg ikke ha da, ser bare for meg styr med sand overalt og katter som bruker det som toalett
Har ikke vært der oppe på vinternJa, og når det er skikkelig vinter![]()
Hei og hopp, fikk lov til å sove lenge i dag, jeg
Utrolig å dere har skravlet mens jeg har sovet
God morgen å så deilig å få sove godt utHei og hopp, fikk lov til å sove lenge i dag, jeg
Utrolig å dere har skravlet mens jeg har sovet
Står litt om det med vinduer, ordne fasade, kjøkken fra tidlig 80 tallet, mulig nytt tak.Eie det hørtes jo fint ut. Hvilken hindringer ligger det i huset med oppussingen?
Ja hver men det som er gjort kan ikke være kjedelig mer [emoji14] det som er gjort er gjortMen er så kjedelig
Det er søndag så bare å slappe av [emoji4]Ikke lyst å gjøre noe i dag kjenner jeg
Har ikke vært der oppe på vintern![]()
Sant nokJa hver men det som er gjort kan ikke være kjedelig mer [emoji14] det som er gjort er gjort![]()
Får se hva det ender opp medDet er søndag så bare å slappe av [emoji4]
Tak er dyrt også... viss det ikke bare er overflaten.Står litt om det med vinduer, ordne fasade, kjøkken fra tidlig 80 tallet, mulig nytt tak.
Men vi må se om det er noe mer for er grenser for hva vi syns er greit og [emoji4]
Da får du reise litt alene da [emoji4]Er lik sin far
Vil reise litt men mest hjemme
Så herlig [emoji173]️Vis vedlegget 224818 Storfornøyd . Fikk rundstykke med syltetøy Hehe. Og allerede elsker smykker . Men sjelden jeg tørr ha det på hun .
Det skal jeg ogsåDa får du reise litt alene da [emoji4]
Huff, og jeg gruer meg til bursdagsfeiring om to uker, sære barn og intoleranse (laktose og gluten). Vi griller i ovnen har jeg bestemt så blir grillspyd med oksekjøtt og kylling, også pølser og hamburgere så burde alle bli fornøyd [emoji18]Ja kjenner til den. Når søskenbarna er på besøk har jeg alt fra allergi vennelig mat til to tre typer av vær slag. For en ting er sikkert de liker ikke den samme måten uansett hvor gode venner de er![]()
Men har falt ganske langt ned som forventet [emoji6]Ikke så langt unna halvveis du heller
Tusen takkSå nydelig hun er![]()
Det blir nok braHuff, og jeg gruer meg til bursdagsfeiring om to uker, sære barn og intoleranse (laktose og gluten). Vi griller i ovnen har jeg bestemt så blir grillspyd med oksekjøtt og kylling, også pølser og hamburgere så burde alle bli fornøyd [emoji18]