☆ Skravletråd Mai ☆

Oppussingsobjekt dere kjøper forresten?
Mannen skal til låne rådgiver imorgen [emoji51]

Men det eneste huset jeg liker her er oppussings objekt ja, noe skikkelig også men men 200 kvm relativt sentralt så vi ikke trenger ekstra bil og grei hage med plass til det vi vil ha og 100 kvm bi areale i kjeller høres fint ut [emoji6]

Men det eneste huset jeg liker her er oppussings objekt ja, noe skikkelig også men men 200 kvm relativt sentralt så vi ikke trenger ekstra bil og grei hage med plass til det vi vil ha og 100 kvm bi areale i kjeller høres fint ut [emoji6]
Det gjør det ja

Så snilt :) var det hun som var veganer? Eller blander jeg helt da? Var noen her inne som tenkte å gi bort til en søster eller venninne som var det :)
Jeg har en svigerinne som er veganer.

Får kicket en gang i blant men blir ikke mer ut av det. Jobber vel litt for mye med hester og dyr til at det blir tid til det:p
Ja man må jo ha tiden [emoji54]
Jeg skulle generelt tatt bedre vare på kroppen [emoji54]

Eie det hørtes jo fint ut. Hvilken hindringer ligger det i huset med oppussingen?

Back
Topp