Jobbe på gården! Huset skal males og vi skal lage sommerbeite rundt elven og over på den andre siden til føllene kommer neste år.Hva skal dere i sommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbe på gården! Huset skal males og vi skal lage sommerbeite rundt elven og over på den andre siden til føllene kommer neste år.Hva skal dere i sommer?
Litt å gjøre daJobbe på gården! Huset skal males og vi skal lage sommerbeite rundt elven og over på den andre siden til føllene kommer neste år.
Hahaha det har jeg forstått [emoji14] men spiren har skjønt at mamma trenger å slappe av littDet er typisk, tror de har en indre sensor for når mamma prøver å slappe av/sove
Ahh skjønnerBor i leilighet med minimal uteplass, så går ofte til en park i området og der trenger man ikke noe
Hehe du husker helt rett. Både hun og mannen er veganere . Hun er gravid nå.Så sniltvar det hun som var veganer? Eller blander jeg helt da? Var noen her inne som tenkte å gi bort til en søster eller venninne som var det
![]()
Om vi blir det blir det nok såpass stort prosjekt at kommer til å være opptatt der hele sommeren[emoji23]Har i grunn ikke så mye så derfor må finne på mer
Så gøy med hus da,om dere blir huseiere
Det høres bra ut! [emoji4]Hahaha det har jeg forstått [emoji14] men spiren har skjønt at mamma trenger å slappe av littstorebror oppholder pappa nede i stua
God vakt . Her rr vi kommet oss utGod morgen[emoji1]
Her skal jeg på jobb kl 16, ellers lite planer..
Jeg blir rastløs vil ikke bruke ferien hjemmeOm vi blir det blir det nok såpass stort prosjekt at kommer til å være opptatt der hele sommeren[emoji23]
Trenger dere å gjøre så mye i løpet av sommeren? Ta noen turer til Oslo eller annen by og gjøre ting der på dagsturer [emoji4]
Oppussingsobjekt dere kjøper forresten?Om vi blir det blir det nok såpass stort prosjekt at kommer til å være opptatt der hele sommeren[emoji23]
Trenger dere å gjøre så mye i løpet av sommeren? Ta noen turer til Oslo eller annen by og gjøre ting der på dagsturer [emoji4]
Får besøk 1 uke av familie og vi er 2 uker der. I august KyprosHva skal dere i sommer?
Får kicket en gang i blant men blir ikke mer ut av det. Jobber vel litt for mye med hester og dyr til at det blir tid til detJeg har egentlig ikke tålmodig men vil også ha finere negler [emoji23]
Vi ser på hus så skulle vi kjøpe hus blir det lekestativ med huske, klatrevegg og sklie samt trampoline og lite basseng [emoji4]Ahh skjønnerher blir det litt nytt utelek i år
Nei gubben er ikke glad i brødmat og guttungen ser ut til å foretrekke grovere brød [emoji14]Hva liker ikke de andre det? [emoji54]
Hehe så det er pga deg ja [emoji6]Jeg blir rastløs vil ikke bruke ferien hjemme![]()
Hahaha ja er ikke sikker på hva jeg gjorde før jeg gikk den søte klokkaHva skulle vi gjort uten?![]()
Fine planerFår besøk 1 uke av familie og vi er 2 uker der. I august Kypros
Håper dere finner huset dere ønskerHøres ut som om dere har nok å gjør [emoji4]
Vi ser på hus så blir vi huseiere får vi nok en del mer å gjøre [emoji23]
He he ehm jaHehe så det er pga deg ja [emoji6]
Tja du kan reise på stranda ofte, komme hit en tur og finne en hytte en uke [emoji6]