Vel bare jeg som spiser chiabatta i huset så nyter luksusen med ny stekte noen søndagerGod dag, høres ut som om dere skal ha en god frokost [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel bare jeg som spiser chiabatta i huset så nyter luksusen med ny stekte noen søndagerGod dag, høres ut som om dere skal ha en god frokost [emoji4]
Jeg har egentlig ikke tålmodig men vil også ha finere negler [emoji23]Skulle ønske jeg hadde tolmodighet til å fikse neglene.. [emoji14]
Det er ikke lett men er Morro å kjøpe til folk kan kjenner godt vanskelig med folk man ikke kjennerHmm ikke alltid lett med gaver. Skal ha 41årsgave og til 90åring
Så bra daJada, og hun ønsker seg jo absolutt alt mulig så glad hadde hun nok blitt også [emoji6]
Eie da er jeg glad i regnet sånn plutseligHer snør det i dag [emoji36]
Usikker. Kunne vært greit. Det flykter en og annen sokk under der også.Kanskje like greit det da ja, går ikke ann å ta av beina på senga så den står helt ned i gulvet? Mindre muligheter for edderkopper og flykte unna ihvertfall
Noe mer dere skal da? [emoji4]Liseberg skal nok vi også
Nydelig plass om sommeren daLofoten. Blir vel ikke noe som legger seg, men blåser skikkelig sidelengs.![]()
God morgen hvordan står det til?God morgen alle sammen![]()
Hva liker ikke de andre det? [emoji54]Vel bare jeg som spiser chiabatta i huset så nyter luksusen med ny stekte noen søndager![]()
Derav at jeg ikke har sovet siden halv seks. Snart klar for en dubb ;-)Da hadde hvertfall ikke jeg klart å sove [emoji23]
Daftø og hyttaNoe mer dere skal da? [emoji4]
Du får lufte det for mannen [emoji6]Usikker. Kunne vært greit. Det flykter en og annen sokk under der også.
Hjelpes meg tror jeg dropper å se på 100 lista til slutten av mndOg jeg har jo halvparten av det di helt på toppen har. Og Æsj[emoji85][emoji85] mangla 3 på 600[emoji36]
Ser for meg det er greittMen liker det sånn vi
Hva skulle vi gjort uten?Deilig med levende klokker![]()
Er det altsåSer for meg det er greitt![]()
Høres ut som om dere har nok å gjør [emoji4]Daftø og hytta
Male hus
Så skal jeg og kb finne på noe med venninne og datter
Skal utenlands o sept er planen så må spare litt
Syntes også det var bra å holde følgeDet er jo bra det. Tidlig i mnd
Har i grunn ikke så mye så derfor må finne på merHøres ut som om dere har nok å gjør [emoji4]
Vi ser på hus så blir vi huseiere får vi nok en del mer å gjøre [emoji23]