Synd det da, bra å være litt gal [emoji6]Ja Hehe . Om ikke gal så er jeg nok litt rar og spesiell![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd det da, bra å være litt gal [emoji6]Ja Hehe . Om ikke gal så er jeg nok litt rar og spesiell![]()
Takk for detGratulerer med det[emoji1]
Mhm er detFortsatt vondt?![emoji13]
Måtte nesten brukt niqab da jo og Eh nei får bare finner sunblock tror jeg [emoji23]Da tror jeg du blir nødt for å bruke hansker og sokker, eller skokrem kanskje? Mulig den dekker helt[emoji85][emoji23]
Klart det varDet var nok veeeeldig vanskelig vil jeg tro[emoji23]
Hehe jaSynd det da, bra å være litt gal [emoji6]
Ja bare pass deg nåMakan til fart på deg![emoji1][emoji1]
Bor i leilighet med minimal uteplass, så går ofte til en park i området og der trenger man ikke noeSkjønnerikke noe gøy utelek da ?
Må nok det jaDu må nok få ringt lege imorgen
Inne dag er jo greit etter en uke hvor man har fått hvert en del ute [emoji4]
Så sniltJeg trenger ikke. Ville gitt til min søster![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Ikke megJeg og fler[emoji23]
Så kjedeligSyk baby og småsyk mann, så kan virke som om dagens planer om å besøke oldemor på bursdagen hennes, ryker. [emoji17] har jo bakt en kake, på en måte, og laget horn som vi skulle ha med, og skulle ta med god fisk til middag. Så kjenner jeg er veldig skuffet.
Enn der?
Innlegg nr 5000Huff. Håper dere fikk sovet litt i natt da[emoji4]
Det er jo bra det. Tidlig i mndOg jeg har jo halvparten av det di helt på toppen har. Og Æsj[emoji85][emoji85] mangla 3 på 600[emoji36]
Så bra daDet har jeg[emoji4]
Hva med opplevelser daBor i leilighet med minimal uteplass, så går ofte til en park i området og der trenger man ikke noe
Orka ikke få gjennom over 50 sider gitt.
Merkelig nok er jeg langt ifra edru også [emoji23]
Men for en kjekk dag. Feira nevøen min i konfirmasjon først. Kjempegøy. Fine nevøen min [emoji7][emoji7]
Så etterpå var det rett og stelle seg for å gå på fest med venner [emoji39] Hatt en fantastisk dag.
Noe konsentrert mens jeg skriver nå da
Men en fiiiiiiiin dag. Vil ha flere av de.
Får prøve å sove nå. Tviler på det er problem [emoji23][emoji23]
Natta [emoji1]
Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
God morgenvar opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?
![]()