☆ Skravletråd Mai ☆

Da tror jeg du blir nødt for å bruke hansker og sokker, eller skokrem kanskje? Mulig den dekker helt[emoji85][emoji23]
Måtte nesten brukt niqab da jo og Eh nei får bare finner sunblock tror jeg [emoji23]

Syk baby og småsyk mann, så kan virke som om dagens planer om å besøke oldemor på bursdagen hennes, ryker. [emoji17] har jo bakt en kake, på en måte, og laget horn som vi skulle ha med, og skulle ta med god fisk til middag. Så kjenner jeg er veldig skuffet.

Enn der?
Så kjedelig:( håper formen bedrer seg da. Er oldemor langt unna? Du kan ikke reise innom en tur uten de syke?

Orka ikke få gjennom over 50 sider gitt.

Merkelig nok er jeg langt ifra edru også [emoji23]

Men for en kjekk dag. Feira nevøen min i konfirmasjon først. Kjempegøy. Fine nevøen min [emoji7][emoji7]

Så etterpå var det rett og stelle seg for å gå på fest med venner [emoji39] Hatt en fantastisk dag.

Noe konsentrert mens jeg skriver nå da
Men en fiiiiiiiin dag. Vil ha flere av de.

Får prøve å sove nå. Tviler på det er problem [emoji23][emoji23]

Natta [emoji1]

Så bra du har hatt en super dag![emoji1]

Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.

Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.

Fytti, da hadde jeg seriøst dødd!![emoji31][emoji31]

Back
Topp