Ja, med spiren i magen blir det litt utfordringer. Særlig med været som slår seg på og av...Litt å gjøre da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, med spiren i magen blir det litt utfordringer. Særlig med været som slår seg på og av...Litt å gjøre da
Mannen skal til låne rådgiver imorgen [emoji51]Oppussingsobjekt dere kjøper forresten?
Hvor er de fra?Jøsses prøvde guttungen sine nye sandaler på. De var stor på str gitt .
He he ser den jaJa, med spiren i magen blir det litt utfordringer. Særlig med været som slår seg på og av...![]()
Det gjør det jaMannen skal til låne rådgiver imorgen [emoji51]
Men det eneste huset jeg liker her er oppussings objekt ja, noe skikkelig også men men 200 kvm relativt sentralt så vi ikke trenger ekstra bil og grei hage med plass til det vi vil ha og 100 kvm bi areale i kjeller høres fint ut [emoji6]
Jo men nå ble det alt for stille der nede...lurer på hva som skjer..Det høres bra ut! [emoji4]
Høres supert ut daVi ser på hus så skulle vi kjøpe hus blir det lekestativ med huske, klatrevegg og sklie samt trampoline og lite basseng [emoji4]
Så gøyVi ser på hus så skulle vi kjøpe hus blir det lekestativ med huske, klatrevegg og sklie samt trampoline og lite basseng [emoji4]
Bare bra. Sovet lenge og pannekaker til.frokostGod morgen hvordan står det til?
Jeg har en svigerinne som er veganer.Så sniltvar det hun som var veganer? Eller blander jeg helt da? Var noen her inne som tenkte å gi bort til en søster eller venninne som var det
![]()
Ja man må jo ha tiden [emoji54]Får kicket en gang i blant men blir ikke mer ut av det. Jobber vel litt for mye med hester og dyr til at det blir tid til det![]()
Du får gå å seJo men nå ble det alt for stille der nede...lurer på hva som skjer..
Timberland , kjøpt på babyshopHvor er de fra?
Høres nesten ut som her jo, alle har ulike preferanser på mat [emoji23]Nei gubben er ikke glad i brødmat og guttungen ser ut til å foretrekke grovere brød [emoji14]
Åh synes timberland alltid var så små jegTimberland , kjøpt på babyshop
Ja ekkelt. Synes jo jeg kjenner den alle steder! Etter jeg har stått opp ogsåFytti, da hadde jeg seriøst dødd!![emoji31][emoji31]
Eie det hørtes jo fint ut. Hvilken hindringer ligger det i huset med oppussingen?Mannen skal til låne rådgiver imorgen [emoji51]
Men det eneste huset jeg liker her er oppussings objekt ja, noe skikkelig også men men 200 kvm relativt sentralt så vi ikke trenger ekstra bil og grei hage med plass til det vi vil ha og 100 kvm bi areale i kjeller høres fint ut [emoji6]
Ja. Travel månedDet blir vel målet å finne antall innlegg for denne mndmen igjen mai skjer det mye også [emoji14]
Ser denDerav at jeg ikke har sovet siden halv seks. Snart klar for en dubb ;-)