☆ Skravletråd Mai ☆

Klær lagt sammen
Dyne hengt ut til lufting

Tar du mine klær også? Har mye bretting å gjøre... Vaskemaskinen ble ødelagt i forrige uke, og fikk kjøpt ny forrige helg, som ble montert opp pååå... mandag? Så det ble en del å vaske opp etter det. :p Stooor og fin maskin da, gikk fra 5-8 kg, kjenner jeg er litt forelska i den! :D

Syns ærlig talt det er litt drøyt at det er slik. Tenker det er en ting om det er noe spesielt, på små steder osv, men å ha årlige dugnader fast innlagt hvor man samler opp alt mulig som skal gjøres... Jeg syns ikke det er rett. Man betaler jo for bhg. Noe må da være barnehagens/kommunens ansvar også. Meeen men...
Ser ikke noe fei med et jeg
Synes det er fint å være med på å ordne det fint

Klarte meg fint jeg ;) Hahaha. God morgen. Ikke verre enn å hive inn i kjøla litt heller da [emoji23] vann til sjokoladen? Jaja. Vi får virkelig være enige om å være uenige [emoji23]

Må jo drikke til sjokolade! Melk går ann, men saft eller brus kræsjer jo bare helt. :p
Jeg og en venninne dro på jentetur sammen, og jeg ble helt stressa over at hun satt og spiste smarties på flyet uten å ha noe å drikke. :D

Tar du mine klær også? Har mye bretting å gjøre... Vaskemaskinen ble ødelagt i forrige uke, og fikk kjøpt ny forrige helg, som ble montert opp pååå... mandag? Så det ble en del å vaske opp etter det. :p Stooor og fin maskin da, gikk fra 5-8 kg, kjenner jeg er litt forelska i den! :D
Ha ha nei
Men rop på Ronja ;)

Hæ? Vet du at disse barna. Når de hører ordet sengetid gjør de seg så rolige som overhodet mulig bare for at de gjerne har da en sjanse for å være lengre våken [emoji56][emoji23]

Mi gjør samme. Lite vet hun at jeg sååå godt husker den taktikken om å være så stille at mamma skulle glemme at jeg var der. :D
Spesielt på tirsdagskveldene etter at Ally McBeal var ferdig, da var jeg muuusestille i sofaen så mamma skulle la meg se Friends etterpå, for det var det ikke bestandig jeg fikk lov til :D

Her er mannen verre enn ungene.
Jeg har sminken fra i går utover hele fjeset, trenger å skifte klær og ordne meg før jeg må dra om 15 minutter, og mannen som skal se etter ungene, nei han har funnet ut han skal sitte leeeeeennnnngeeeee! på do

Hihi, jeg pleide å være sååå sløv med å fjerne sminken, og venninna mi mente jeg var helt håpløs,så ett år til bursdagen min fikk jeg micellar vann, bomull, sminkefjerningsservietter OG sminkefjernings"dotter" med ilagt sminkefjerner. :p Ble hekta på micellar-vannet da, så nå klarer jeg faktisk ikke legge meg uten å fjerne sminken. :p

Ja. For barn med migrene er det ifølge papirene jeg fikk hos legen slik at de nesten alltid blir bedre av å sove.

Han sier at han la seg med tanken på at i morgen er han sikkert ikke i form til å leke med kompisen slik vi hadde avtalt at han kunne få (jeg og han. Det gjenstår å høre om han er hjemme. Men det ble en "i morgen. I dag skal du være hjemme for det et middag og en halvtime og etterpå er det for sent (og så ble det annerledes da siden han fikk migrene)

Men som jeg antok så er han helt fin i dag :)

Så bra at han er bedre :)

Hæ? 30 år er jo ingenting !

Beste feiringa så langt hos meg. Fyllte 30 år i fjor jeg.

Alle venner og familie på stor feiring med mat og alkohol og musikk. Beste feiringe noen gang. Gaver og alle såpass voksne at ingen ble dritsfulle. Gleder meg allerede til 35 [emoji14] Haha

Nææ, vet jo det, men jeg har likt godt å være i tjueårene :D

Ja vet du hva. For man må nesten følge med at man ikke overstiger 5 innlegg på rappen også ! Så skal man da huske man selv et på siden 201 mens man hopper til 310 for å telle innlegga sine [emoji14] over 5 innlegg på rappen er fy [emoji85]

Hva mener du, fem innlegg på rappen? På rad i tråden?

God morgen, snart ettermiddag :) Da var vi endelig oppe av sengen, kom oss helt til sofaen for litt amming :p

Ser ikke noe fei med et jeg
Synes det er fint å være med på å ordne det fint

Er vel litt hva man er vant til da, er ikke vanlig her, rett og slett. Men jeg blir så sliten og stressa av at det skjer "mye". Skal ikke så mye til for meg. Så jeg er glad det ikke er sånn her. Holder i massevis med andre ting, fotball osv.

Må jo drikke til sjokolade! Melk går ann, men saft eller brus kræsjer jo bare helt. [emoji14]
Jeg og en venninne dro på jentetur sammen, og jeg ble helt stressa over at hun satt og spiste smarties på flyet uten å ha noe å drikke. :D
Klarer meg fint uten. Men helst med maxen min [emoji39]

Back
Topp