Hun gjør det, men hun er en veldig hyggelig person jeg liker å snakke med i nåtidJa for hun faller noen ganger veldig langt bak så enig der men på den andre siden så svarer hun på spm man gir henne [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun gjør det, men hun er en veldig hyggelig person jeg liker å snakke med i nåtidJa for hun faller noen ganger veldig langt bak så enig der men på den andre siden så svarer hun på spm man gir henne [emoji6]
Klarte meg fint jegDrikker jo liter på liter med vann til sjokoladen da. [emoji14]
Stjeler lett sjokoladen din, er bare å legge den ut litt, jo.
Evt suge på den i stedet for å tygge, men det er jeg vel for glupsk til.
Klokka er 00.03![]()
Det er meget mulig. Men for meg var den på det tidspunkt 2359 da [emoji14]Klokka di er feil![]()
Håper du la deg ikke lenge etter da [emoji14]Det burde jeg også.
Dugnad i barnehagen i morgen
Var liksom det. Ble liksom ikke utlogga. Men var utlogga. Så måtte logge meg ut for å logge meg inn [emoji23]Jeg sletta appen og gikk over til tapatalk!
Jeg har lenge hvert irritert over å bli kastet ut selvom jeg ikke har blitt avlogget da. Men nå fikk jeg ikke svart engang så orket ikke mer!
Her var det mannen som presset mest på, og det var like greit for var en del papir arbeid, skal ikke være lett å gifte seg i utlandet til en utlendingHer var det mannen som var litt treig og tanken på å gifte seg måtte modnes.
Han er skilsmisse barn og så ikke helt vitsen i begynnelsen
DET hadde vært ordentlig morsomt ! Stemmer for det. Og ett navneskilt på brystet liksom. [emoji23]Vi må ha et landsmøte så kan alle starte meg hei jeg er xxx og jeg er avhengig av BV [emoji23]
Var i seng rundt midnatt mener jeg påHåper du la deg ikke lenge etter da [emoji14]
Herlig det da [emoji4]Det er helt fantastisk.
Ved tanke på dugnaden i dag hvor jeg må være ute så kunne det ikke vært bedre
De stikker ikke av. Må du stå opp så tidlig for det liksom? [emoji85]Ja og nå sover vel alle, noe jeg også burde for jeg må opp altfor tidlig for å vaske klær.
Haha har vært der i det minste. Men bor dessverre i Stavangerområdet jeg. Ikke akkurat svipptur da gitt [emoji87]Gjør det, er i charlottenberg også en gang i mnd, vanligvis helga etter 25 (lønning [emoji23])
Men det viste jeg hele tiden at han ville gjøre.Her var det mannen som presset mest på, og det var like greit for var en del papir arbeid, skal ikke være lett å gifte seg i utlandet til en utlending
Godt han snudde seg da så dere kunne få de tre små [emoji7]
Ja. Jeg tvang meg til det faktisk. Og det gikk fint [emoji23]Klarte du det?
Joda. Har trykka oss i regntøy før vi [emoji23]Får bare gjøre det beste utav det[emoji4]
Uff ja. Så trist situasjonJa. For både oss og henne.
Og mannen som skal jobbe lar seg irritere, får ikke konsentrert seg. Og jeg vet. Det der gjør sikkert han også. At han ikke klarer konsentrere seg når hun piper fordi han vet at det ikke bare er å åpne porten som vi pleier når lillemor sover. Fordi han vet at dette muligens ikke lar seg fikse. Fordi han sørger over å muligens måtte la henne slippe. Og hvert et pip minner ham på det.
Men ikke bli sint på henne for det. Sier jeg. For det er ikke hennes feil. Og det vet han. Men... Det er ikke lett likevel.
Nå sover både hund og herre. Så nå er her fred. Lillemor er våken da. Og mellomste. Eldste også sånnsett men han gikk på rommet for å kle på seg og siden har ingen sett ham. Bra igjen i hodet i alle fall.![]()
Hæ? Vet du at disse barna. Når de hører ordet sengetid gjør de seg så rolige som overhodet mulig bare for at de gjerne har da en sjanse for å være lengre våken [emoji56][emoji23]Kan da ikke glemme barna!?[emoji23]
Uuuh. Skravlekamp [emoji23][emoji39][emoji39]Egentlig ikke, med du, med de dere "le seg i hjæl" smilyene du brukte....
Tror du ikke jeg vil klare det dersom jeg virkelig hadde ønsket det![]()
Så flinkJa. Jeg tvang meg til det faktisk. Og det gikk fint [emoji23]
Er stor forskjell på "dersom jeg virkelig hadde ønsket det" og gidderUuuh. Skravlekamp [emoji23][emoji39][emoji39]
Ikke så ille sent etter meg daVar i seng rundt midnatt mener jeg på