☆ Skravletråd Mai ☆

De stikker ikke av. Må du stå opp så tidlig for det liksom? [emoji85]
Leilighet med vaskerom i kjelleren så alle skriver seg opp til å vaske og da må man velge ledige tider mellom 7-10,10-13,13-17 og 17-21
Så det var som ledig idag var tidligste, men har til gjengjeld 2 vaskemaskiner, 1 tørketromler og et varmeROM [emoji16] vi får vasket utrolig mye på den tiden da heldig og får alt tørt med litt planlegging

Haha har vært der i det minste. Men bor dessverre i Stavangerområdet jeg. Ikke akkurat svipptur da gitt [emoji87]
Ikke såååå langt unna heller da, men dere reiser vel heller til Nordby og Strømstad

Leilighet med vaskerom i kjelleren så alle skriver seg opp til å vaske og da må man velge ledige tider mellom 7-10,10-13,13-17 og 17-21
Så det var som ledig idag var tidligste, men har til gjengjeld 2 vaskemaskiner, 1 tørketromler og et varmeROM [emoji16] vi får vasket utrolig mye på den tiden da heldig og får alt tørt med litt planlegging
Greit å få unnamye

Ikke såååå langt unna heller da, men dere reiser vel heller til Nordby og Strømstad
Vi har ikke vært i Sverige enda med unga faktisk. Jeg var sist i Sverige når jeg besøkte ei bv venninne i Hønefoss. Da kjørte vi dit på en dagstur [emoji14]

Mannfolk og barn er like på det viset føler jeg [emoji87]
Her er mannen verre enn ungene.
Jeg har sminken fra i går utover hele fjeset, trenger å skifte klær og ordne meg før jeg må dra om 15 minutter, og mannen som skal se etter ungene, nei han har funnet ut han skal sitte leeeeeennnnngeeeee! på do

Back
Topp