>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Følte meg flink da ja. Sovne fort også gittSå flink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følte meg flink da ja. Sovne fort også gittSå flink
Må jo ha tiden til det også såEr stor forskjell på "dersom jeg virkelig hadde ønsket det" og gidder![]()
Vel, har jo egentlig ikke hatt skravletid hittil i måneden men likker veldig godt an til å ikke ha hatt tid...Må jo ha tiden til det også så
Godt detFølte meg flink da ja. Sovne fort også gitt
Kos degFrisøren om 27 minutter![]()
Leilighet med vaskerom i kjelleren så alle skriver seg opp til å vaske og da må man velge ledige tider mellom 7-10,10-13,13-17 og 17-21De stikker ikke av. Må du stå opp så tidlig for det liksom? [emoji85]
Du gjør det jaVel, har jo egentlig ikke hatt skravletid hittil i måneden men likker veldig godt an til å ikke ha hatt tid...
Takk. Det skal jegKos deg
Mannfolk og barn er like på det viset føler jeg [emoji87]Duste mann, hvorfor MÅ han bestandig somle når jeg har dårlig tid
Ikke såååå langt unna heller da, men dere reiser vel heller til Nordby og StrømstadHaha har vært der i det minste. Men bor dessverre i Stavangerområdet jeg. Ikke akkurat svipptur da gitt [emoji87]
Hehe...Du gjør det jaBruker tiden flittig
Hva skal du gjøre?Takk. Det skal jeg![]()
Min somler alltid... Med mindre han skal rekke golfbanen.Duste mann, hvorfor MÅ han bestandig somle når jeg har dårlig tid
Greit å få unnamyeLeilighet med vaskerom i kjelleren så alle skriver seg opp til å vaske og da må man velge ledige tider mellom 7-10,10-13,13-17 og 17-21
Så det var som ledig idag var tidligste, men har til gjengjeld 2 vaskemaskiner, 1 tørketromler og et varmeROM [emoji16] vi får vasket utrolig mye på den tiden da heldig og får alt tørt med litt planlegging
Vi har ikke vært i Sverige enda med unga faktisk. Jeg var sist i Sverige når jeg besøkte ei bv venninne i Hønefoss. Da kjørte vi dit på en dagstur [emoji14]Ikke såååå langt unna heller da, men dere reiser vel heller til Nordby og Strømstad
Har ikke tvil om detHehe...
Er flink til å multitaske![]()
Her er mannen verre enn ungene.Mannfolk og barn er like på det viset føler jeg [emoji87]
Klippe og fargeHva skal du gjøre?