☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, jeg har og store problemer med å godta det.. Hadde liksom aldri falt meg inn at de skulle finne på å kjøpe seg leilighet istedenfor.. Men skjønner jo at det blir mye for dem å holde vedlike med stort hus og diger hage..
Mamma truer også med å flytte inn i leilighet

Æsj da. [emoji87][emoji87] Frustrerende da
Ja. For både oss og henne.

Og mannen som skal jobbe lar seg irritere, får ikke konsentrert seg. Og jeg vet. Det der gjør sikkert han også. At han ikke klarer konsentrere seg når hun piper fordi han vet at det ikke bare er å åpne porten som vi pleier når lillemor sover. Fordi han vet at dette muligens ikke lar seg fikse. Fordi han sørger over å muligens måtte la henne slippe. Og hvert et pip minner ham på det.

Men ikke bli sint på henne for det. Sier jeg. For det er ikke hennes feil. Og det vet han. Men... Det er ikke lett likevel.

Nå sover både hund og herre. Så nå er her fred. Lillemor er våken da. Og mellomste. Eldste også sånnsett men han gikk på rommet for å kle på seg og siden har ingen sett ham. Bra igjen i hodet i alle fall. :-)

Hohoi, jeg kom til slutten av tråden! Hadde bare sånn 10 sider å gå igjennom da jeg kom innom, og mens jeg begynte å svare kom det 10 sider til. :p Dere er imponerende, altså!

Hehe, det er bra tempo her for tiden[emoji1]
Jeg våknet opp til over 300 nye innlegg[emoji23]

Kjenner det summer i kroppen, er sliten nå.
I dag ble det en snartur på et senter, måtte skaffe en bursdagsgave (ble topp og lipsyl), og bytte en gave lillebror hadde fått.
Så var det barseltreff hos ei (klarte selvsagt å kløne meg til å velte en kopp kaffe, som spredte seg ut over et imponerende areal). Så måtte jeg tilbake til byen for å fylle bensin, og lille bare hyyylte sånn i baksetet at jeg måtte stoppe og amme og trøste. Han var helt hysterisk og vill i øynene og gråt og gråt, så ble jo sittende en stund. Men med en gang vi kjørte videre, var det pån igjen. Klarte å prate ham ned mens jeg fyllte bensin, men med en gang jeg satte meg inn i bilen igjen var det mer grining. Fikk så vondt av ham, men jeg måtte jo bare kjøre hjem. Han gråt 20 min i strekk, mens jeg sattt og pratet og ropte og sang til ham. :( Sovnet til slutt, de siste 10 min.

Ikke noe særlig når ungen ikke er glad i å kjøre bil! :(

Uff, det er så frustrerende[emoji20]
Får satse på at han godtar bil etterhvert!

Back
Topp