De blir glade hvertfall [emoji23] Jeg også. Innvendig
Beste følelsen[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De blir glade hvertfall [emoji23] Jeg også. Innvendig
Gikk for det meste og tittet
Mamma truer også med å flytte inn i leilighetJa, jeg har og store problemer med å godta det.. Hadde liksom aldri falt meg inn at de skulle finne på å kjøpe seg leilighet istedenfor.. Men skjønner jo at det blir mye for dem å holde vedlike med stort hus og diger hage..
Ja, så i morra skal verandaen fikses så vi er klare for utesesongen og varmen[emoji4] den lille stunda den varer hvertfall[emoji28]
Drittrist. Fint helt frem til dagen før. Alltid! Så 17.mai. bang! Regn.
God morgen til deg også Kengu.God morgen alle sammen
Ikke herKos dere i varmen[emoji1]
I morgen skal det snu...[emoji15]
Ja. For både oss og henne.Æsj da. [emoji87][emoji87] Frustrerende da
Rydde littGod morgen til deg også Kengu.
Planer for dagen?
Ta det med ro, akkurat nå ligger du rundt 200 foran.
Du behøver ikke bekymre deg.....................enda![]()
Takk, fortsatt hanske uvant da [emoji6]
Fant en Mummie kopp jeg virkelig elsket, men de hadde ikke skålene i den butikken.Morsomt det også[emoji4]
Nei. Få unger i seng sa jeg for 20 min siden. Dere snakker meg bort [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]
For meg er det motsatt, syns det er lettere å få med meg ting på webDet gjør ikke jeg, for da sliter jeg med å få med meg alt. Med varsel får jeg sett sitater men faller utav hvor jeg var når jeg vil lese "alt".
Hohoi, jeg kom til slutten av tråden! Hadde bare sånn 10 sider å gå igjennom da jeg kom innom, og mens jeg begynte å svare kom det 10 sider til.Dere er imponerende, altså!
Du vet du ikke _MÅ_ lese alt ikke sant![]()
Egentlig ikke, med du, med de dere "le seg i hjæl" smilyene du brukte....Haha[emoji23] er det en trussel?!
Kjenner det summer i kroppen, er sliten nå.
I dag ble det en snartur på et senter, måtte skaffe en bursdagsgave (ble topp og lipsyl), og bytte en gave lillebror hadde fått.
Så var det barseltreff hos ei (klarte selvsagt å kløne meg til å velte en kopp kaffe, som spredte seg ut over et imponerende areal). Så måtte jeg tilbake til byen for å fylle bensin, og lille bare hyyylte sånn i baksetet at jeg måtte stoppe og amme og trøste. Han var helt hysterisk og vill i øynene og gråt og gråt, så ble jo sittende en stund. Men med en gang vi kjørte videre, var det pån igjen. Klarte å prate ham ned mens jeg fyllte bensin, men med en gang jeg satte meg inn i bilen igjen var det mer grining. Fikk så vondt av ham, men jeg måtte jo bare kjøre hjem. Han gråt 20 min i strekk, mens jeg sattt og pratet og ropte og sang til ham.Sovnet til slutt, de siste 10 min.
Ikke noe særlig når ungen ikke er glad i å kjøre bil!![]()
Jeg blir logget ut hele tiden