God morgen, snart ettermiddagDa var vi endelig oppe av sengen, kom oss helt til sofaen for litt amming
![]()
Morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, snart ettermiddagDa var vi endelig oppe av sengen, kom oss helt til sofaen for litt amming
![]()
Klarer meg fint uten. Men helst med maxen min [emoji39]
[emoji23][emoji23][emoji23] Mamma likte bli kila under beina. Så lurte meg til å kile hu under beina for 2 kr minuttet [emoji14]Mi gjør samme. Lite vet hun at jeg sååå godt husker den taktikken om å være så stille at mamma skulle glemme at jeg var der.![]()
Spesielt på tirsdagskveldene etter at Ally McBeal var ferdig, da var jeg muuusestille i sofaen så mamma skulle la meg se Friends etterpå, for det var det ikke bestandig jeg fikk lov til![]()
Har ikke planer om det nei. Da mister jeg jo totalt oversiktDu forsvinner vel ikke ut av skravlinga når du er i mål?![]()
Jo. Noe med det også da [emoji14]Nææ, vet jo det, men jeg har likt godt å være i tjueårene![]()
Ja. Man skal ikke ha mer 5 innlegg på rad av kun seg selv i tråden. Blir spamming eller noe slikt. Så må passe på liksomHva mener du, fem innlegg på rappen? På rad i tråden?
Derfor jeg har kald sjokolade jo ! [emoji56] Må følge med nå hahahaMen da blir jo munnen helt limt sammen og tørr, jo![]()
Ja veldigFornøyd med den?
Litt for myeHva har du bestilt?[emoji1]
Så herligGod dag dere! Titter innom fra jobb. Lunsj på meg nå.
Deilig vær altså. Fantastisk.
JaDerfor så mye fint ja
I knowDu altså
Jo takk. Skiver med baconostSå herligKos deg med lunsjen [emoji7]
Godt detJo takk. Skiver med baconost![]()
Stilig frisyreFerdig hos frisør
![]()
Til
![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] Mamma likte bli kila under beina. Så lurte meg til å kile hu under beina for 2 kr minuttet [emoji14]
Derfor jeg har kald sjokolade jo ! [emoji56] Må følge med nå hahaha