☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen, snart ettermiddag :) Da var vi endelig oppe av sengen, kom oss helt til sofaen for litt amming :p

Morgen! :) Vi er ferdigammet, skal stikke lille i vogna og ta første dupp nå. Må bare hjelpe storesøster å finne frem hva hun skal ha på seg, hun skal snart i bursdag :)

Mi gjør samme. Lite vet hun at jeg sååå godt husker den taktikken om å være så stille at mamma skulle glemme at jeg var der. :D
Spesielt på tirsdagskveldene etter at Ally McBeal var ferdig, da var jeg muuusestille i sofaen så mamma skulle la meg se Friends etterpå, for det var det ikke bestandig jeg fikk lov til :D
[emoji23][emoji23][emoji23] Mamma likte bli kila under beina. Så lurte meg til å kile hu under beina for 2 kr minuttet [emoji14]

God dag dere! Titter innom fra jobb. Lunsj på meg nå. :)
Deilig vær altså. Fantastisk.

Hva har du bestilt?[emoji1]
Litt for mye;) Hudpleieprodukter og sminke til meg selv, regntøy, lue og pannebånd til frøkna. Dinosaur til guttungen osv. Fikk pakke med klær til guttungen i går og. Nå må jeg roe meg;)

[emoji23][emoji23][emoji23] Mamma likte bli kila under beina. Så lurte meg til å kile hu under beina for 2 kr minuttet [emoji14]

Haha :D
Jeg pleide å leke doktor og pasient med frøkna, godt å få litt "behandling" :D Nå spør jeg om hun vil ordne meg på håret, pleier å bli snasent :p

Back
Topp