>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kjempe. Elsker å dille meg opp [emoji7]Ja, det er litt stressende med sånne dager for de som skal holde selskapet [emoji14] Koselig å pynte seg da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe. Elsker å dille meg opp [emoji7]Ja, det er litt stressende med sånne dager for de som skal holde selskapet [emoji14] Koselig å pynte seg da!
Nyt ølen ! [emoji8]Ja, altså. Mye er bedre. Men så blir det litt bånn i bøtta når det kommer og blir noen timer allikevel. Men sånn for å ta det positive så beveger ikke bakken seg lengre, rommet flyter ikke, jeg ser ikke lyn og flekker og jeg klarer å ha øynene helt oppe. Så veldig mye er bedretNå tenkte vi å dra hjem å ta en øl
![]()
Godt at du tross alt er bedre!Ja, altså. Mye er bedre. Men så blir det litt bånn i bøtta når det kommer og blir noen timer allikevel. Men sånn for å ta det positive så beveger ikke bakken seg lengre, rommet flyter ikke, jeg ser ikke lyn og flekker og jeg klarer å ha øynene helt oppe. Så veldig mye er bedretNå tenkte vi å dra hjem å ta en øl
![]()
Hurra daDet var ganske fort gjort, eldste var faktisk i seng det var mellomste jeg hørte og hun var klar for tannpuss og en sang. Så nå er alle i seng.
Greit nok at hun må svare nav, men trengte hun en time med deg til det burde hun innkalt deg til en, ikke bruke en du hadde andre tanker for.Jeg bestilte time for å prate litt om veien videre. Hu var mer opptatt av hva fortelle til nav. Fordi hu hadde fått en lapp fra de.
Så når jeg da prøvde ta opp ting jeg lurte på, hadde hu ikke tid til det. Måtte fint bestille ny time for det liksom... Kun nav greiene var det visst hu ville snakke om..
Så følte jeg fikk lite hjelp og jeg ville bare at hu skulle ta mer prøver og ymse for kroppen min er totalt vrak. Innvendig da. Menmen.
Får vel bestille ny time gitt. For å ta opp problemet meg liksom.
Landa i sofaen. Litt for sliten i hodet til å orke stort mer.Hurra da![]()
Hahaha. Men er jo slik hvert år. Mai/juni et nydelig. Resten av sommern er dritt [emoji23]
Jeg syns også de gir beskjed litt vel sent, men er også fullstendig klar over at det kan skje.Så dumt å få så sen beskjed
I dag er det rett og slett for mye for hodet mitt...
Bekymret for hunden som har problemer med trapper, mannen antyder artrose og vi tenker hver for oss i retning av at der kanskje snart ikke er verd å utsette henne for mer.
Det er litt grenser for hva hun skal måtte tåle, 14 år gammel.
Så er mellomste altså forstoppet og igang med kur og etter en telefon avklart at legen er enig i at det ble feil med dosering etter movicol når hun hadde fått movicol junior så vi må gi dobbelt så mange poser. Sånn det står i pakningsvedlegget. Avklart på telefon mens jeg var på handletur med mamma. Og ikke gikk på apoteket og hentet ut 2-3 pakker med medisin til hunden slik planen var. Til over 450 kr pakken. Vi har til ca ut mai i hus allerde.
I mellomtiden renner nesa på yngste konstant. Det begynte den med i går. Dvs når spredningen av bjørk satte igang her vi bor.
Og hunden som ikke får gå trapp alene vil ned når hun er oppe og opp når hun er nede og syter høylytt når hun ikke får det som hun vil.
Og når mannen kom hjem fra jobb og middagen kom på bordet lanserte guttungen "hodepine nivå 6" som vel er den sterkeste migrene han har satt tall på (skal liksom være en skala fra 1-10 men oftest ligger han opp mot 3, dog mener han 2 er "trenger paracet" så han fikk medisin, klarte ikke spise, la seg på senga og har lagt der til han sovnet.
Goood morgen folket!
Idag var F morgenfugl.. Oppe før 5![]()
Klarte ikke å komme meg opp kl 5, så det ble kl 6
Var det.Deilig med en ekstra time i sengen[emoji1]
Oi, jeg er visst på 3. plass på listen nå jeg..
Det hadde jeg ikke trodd
God morgen
Oppe kl 6,nå er jeg på jobb
Tenkte jeg skulle fått beina barbert i dag gitt. Fått på ett skjørt gjerne. Meldt så varmt og fint atte.
Først legen i dag kl 10. Så bort til søstra mi og hjelpe hu med resten av maten vi skal lage. Blir nok så bra atte![]()
Vel er fremdeles et stykke fra 1.500, og de siste månedene har jeg bare hatt en 5-600 innlegg, og mangler mer enn detSå bra[emoji2] og du som ikke hadde troa[emoji6](vet vi akkurat har starta på mnd)
I dag er det veiedag på slankekrigen, passer på å amme leeenge i senga før jeg står opp for å veie meg [emoji51]
Så leitGod bedring!
Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten![]()