>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha jeg tar det ikke så tungt altså om hu tar meg igjen. Men jeg skal nå ikke gjøre det lett for a [emoji23][emoji23]Må jo gå inn for å beholde den nå vel?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg tar det ikke så tungt altså om hu tar meg igjen. Men jeg skal nå ikke gjøre det lett for a [emoji23][emoji23]Må jo gå inn for å beholde den nå vel?![]()
For de er så fryktelig dyre? [emoji56][emoji23][emoji23]Skjøteledning faktisk[emoji23] det ønsker jeg meg til jul!
Med deres hjelp jaSyns du er flink jeg![]()
I morgen kommer nye tlf min
Får gå å klargjøre barn for sengetid. Bare litt kos i senga først [emoji7]
Vis vedlegget 224588 Trening og fjelltur merkes nå. Dårlig form . Hjelpes meg .Ettervekst heldigvis vekke nå![]()
Her også nå. Mannen legger seg nok også snart daHer sover alle søtt[emoji7]
Blir spennende å se daHaha jeg tar det ikke så tungt altså om hu tar meg igjen. Men jeg skal nå ikke gjøre det lett for a [emoji23][emoji23]
Ellers ble vi invitert over til naboene i sted. Koselig![]()
Bare jeg vinner en premie liksom [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]Blir spennende å se da![]()
God kveld i stuen jenter . Hvordan har dagen vært?
Nei. Glemte å duppe [emoji23] Eller prøvde. Men når jeg nesten duppa, kom mannen hjem. Og idet nøkkel vridde i døra, hoppa jeg himmelhøyt av skrekk. Sikkert akkurat havna delvis inn i en drøm også jeg. Så jeg ble litt skremt -[emoji23][emoji23]
Du har jo en hundrededel sjanse per premieBare jeg vinner en premie liksom [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]
Fri er ikke fri når man har barn og slikt må du tro [emoji23] alltid noe å gjøre da [emoji14]
Skulle jeg også gjort gitt. Men burde først kjøpe en god solseng da haha.
God kveld i stuen jenter . Hvordan har dagen vært?
Haha nei [emoji85] Vil ikke gitt [emoji87] Har ikke barn på den skolen. Så kan ikke bruke de som unnskyldning heller [emoji56]
Var det sist du hadde barnefri?Jeg vet[emoji13] ikke hatt en dag helt fri siden april 2016[emoji23]
Dag 3 og vi har snart 2000 allerede [emoji23][emoji38][emoji85]
Du er syk. I tell you. Syk [emoji23][emoji23][emoji274]