>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Fri er ikke fri når man har barn og slikt må du tro [emoji23] alltid noe å gjøre da [emoji14]Hektisk dag her selv om jeg egentlig hadde fri[emoji13]
Møte på jobb, avslutning for en kollega, dugnad på skolen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fri er ikke fri når man har barn og slikt må du tro [emoji23] alltid noe å gjøre da [emoji14]Hektisk dag her selv om jeg egentlig hadde fri[emoji13]
Møte på jobb, avslutning for en kollega, dugnad på skolen[emoji4]
Heldigvis. Imens nyte været her da![]()
Hoho joda. Men kjører ikke til gamleskolen og leter i gangene gitt [emoji23][emoji23]
Skulle jeg også gjort gitt. Men burde først kjøpe en god solseng da haha.Jepp, prøve å brune kroppen litt[emoji12]
Alle de pausene du har innimellom [emoji23] (nekter å tro du faktisk må jobbe, handle, unger, mat og mann og ymse liksom) [emoji56][emoji56][emoji23]
Haha nei [emoji85] Vil ikke gitt [emoji87] Har ikke barn på den skolen. Så kan ikke bruke de som unnskyldning heller [emoji56]What?![emoji31][emoji33] gjør du ikke det for oss?![emoji23][emoji56]
Vanskelig å holde følge i dette tempoet ja[emoji28] fortsetter det slik er 10 000 ikke noe problem[emoji4]
Dag 3 og vi har snart 2000 allerede [emoji23][emoji38][emoji85]De første dagene i ny måned pleier å være heftige[emoji23]
Kanskje vi skal satse på 15.000 [emoji14]
Man kan jo prøve, men foreslår vi først setter 15.000 som mål og så eventuelt oppjusterer etter hvert [emoji14]
Du er syk. I tell you. Syk [emoji23][emoji23][emoji274]20000 er mitt forslag[emoji23]
Du har troa du skjønner jeg20000 er mitt forslag[emoji23]
Neiiida. Måte på gitt. Fikk jo såvidt over 6000 sist mnd jo [emoji14]
Lite.. Blir vel noe rydding og se en film [emoji14]
Du da?
Hurra for detDag 3 og vi har snart 2000 allerede [emoji23][emoji38][emoji85]
Nå ble det brått veldig stille her...
Min favoritthobbyDet vanlige.....dævve i sofa[emoji23]
Ja. Skal inn i morgen tidlig igjen.
Lat dag. Vond i hodet generelt. Så tok en take away med kinamat.
Da er det kjedelig når man bestiller uten løk og paprika og påpeker det noen ganger. De tom påpeker det når jeg skal betale. Så da kjører man hjem i god tro at alt er slik jeg bestilte det. Pakker opp maten og selvsagt var det hauger og lass av paprika og løk i den som ikke skulle ha....
Skal søren nevne neste gang det gitt at de får kikke etter