>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Juhu. Varer nok ikke lenge da [emoji14] Bare vent til Ronja setter påhengsen på hahaDu har 91 innlegg mer enn henne
Vis vedlegget 224581
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu. Varer nok ikke lenge da [emoji14] Bare vent til Ronja setter påhengsen på hahaDu har 91 innlegg mer enn henne
Vis vedlegget 224581
Vel du har speed-motor for øyeblikket, så ikke sikkertJuhu. Varer nok ikke lenge da [emoji14] Bare vent til Ronja setter påhengsen på haha
Ja null problem [emoji4]Åh? Så du klarer å sove i varme? Jeg sovner sånn sett. Blir døsen. Men på natta i varme. Blir bare supersvett og varm jeg da. Liker ikke det
Også får du sjekke også [emoji6]Orka ikke å kjøre tilbake igjen. Men de skal jammen få høre det neste gang. De får trippelsjekke da ja [emoji23]
Wow jeg er på top 5 [emoji54] det varer ihvertfall ikke lenge!Du har 91 innlegg mer enn henne
Vis vedlegget 224581
Litt kjipt å litt tårer å tanker om at jeg ikke burde hatt barnÅ? Det høres da ikke bra ut
Dere skravlebøtterDu har 91 innlegg mer enn henne
Vis vedlegget 224581
Nja vi får nå seBlir garantert bedre etterhvert [emoji4]
Det må hanUff da.
Må han ha dren?
Har falt ned til 10 jegWow jeg er på top 5 [emoji54] det varer ihvertfall ikke lenge!
Hatt en veldig fin, men også veldig slitsom dag![]()
Kengu da [emoji173]️Litt kjipt å litt tårer å tanker om at jeg ikke burde hatt barn
Gjør du deg klar for en skikkelig skravle kveld? [emoji4]I kveld skal jeg sette meg på pcn og skravle![]()
Det er da fortsatt veldig høyt oppe [emoji4]Har falt ned til 10 jeg
Takk for detBra dy er tilbake da
Så braTrener helst 3 kvelder i uken
[emoji23][emoji23][emoji23] Blir roligere i helga. Lover. Har konfirmasjon og fest da på planen [emoji39][emoji56]Vel du har speed-motor for øyeblikket, så ikke sikkert
Såpass ja [emoji14] Du er god da altsåJa null problem [emoji4]
Men jeg takler sommeren bedre enn mange egyptere når vi bodde der [emoji23]
Hvorfor skulle det ikke det?Wow jeg er på top 5 [emoji54] det varer ihvertfall ikke lenge!