God ettermiddagGod ettermiddag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod ettermiddag![]()
Flink du er, burde jeg og gjortIkke andre enn å trene
Ikke noe mere spennende enn en omelett [emoji14]Hva spennende hadde dere da?
Ja, har ikke vært innpå her på flere mnd [emoji14]Skravlet lite?
Bra dy er tilbake daJa, har ikke vært innpå her på flere mnd [emoji14]
Jeg hadde 600-og_ett_eller_annetIkke jeg heller, hadde 1000 forrige mnd tror jeg
Lagde mat, mannen kommer hjem fra kurs i Stockholm [emoji4]Nå ble det brått veldig stille her...
Kommer ikke til å gå før Lille U er i seng, men skifter før jeg legger han slik at jeg kommer meg fortest mulig ut etterpåGod tur
Jo. Men inni det daglige klarer man å snike seg litt inn hit. Verre med de store tingene.![]()
God ettermiddag til deg også.God ettermiddag![]()
Og noe som garantert må gjøres flere ganger [emoji4]Jeg må ha en oversikt over alt og så fordele det på dager for å vite at vi kommer i mål ellers kan jeg ikke slappe av, eller for den del vite hvor mye jeg må gjøre denne uka.
Det et sånn hodet mitt funket.
Deretter lager jeg liste for bare i dag som er den jeg ser pålangt bedre, bortsett fra at det står "rydde kjøkkenet" som.strwngt tatt jeg satser på at mannen gjør i løpet av uka. Det et liksom hans domene.
Å hva var det som var galt?Trøtt jeg, nedtur i Drammen i dag også
Og dermed mye å skravle om![]()
Ja skal nok bli godt å bare få svar [emoji4]Det er bra for meg, men betyr samtidig at de ikke vil vente. Jeg er våken og oppegående så en natt tåler jegLitt skummelt, men mye bedre enn å måtte vente.
Trener helst 3 kvelder i ukenFlink du er, burde jeg og gjort![]()
Har jeg det?Ikke like kjapt som hos deg, fr. førsteplass
Skikkelig dritt med den sovingaDet håper jeg også
Ja. Men volvoen var veldig ren fra før da. Hadde den på rens for ikke lenge sidenHa ha ja er vel det