Nope absolutt ikkeGod morgen. Fått sovet godt da ?
Kos deg på jobb og i Drammen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope absolutt ikkeGod morgen. Fått sovet godt da ?
Kos deg på jobb og i Drammen da![]()
Gikk samtalen bra?God morgensovet godt? Hva står på planen i dag?
foreldresamtale og frisør her.
Ble ikke så koseligGod morgen [emoji4]. Kos deg idag
Samme herJeg faller bakpå i racet etter 1500 merker jeg. Ikke heeeelt motivert, også så mye annet som skjer også er jeg trøtt..
Ramler av lasset her ogsåDjeezh for et tempo her, vet ikke helt om jeg liker det, føler jeg bare detter av lasset hele tidenVar liksom 30+ sider siden jeg datt av lasset i gårkveld..
ImponertMed dette innlegget har jeg allerede 250 innlegg denne måneden![]()
Hva da?Ble ikke så koselig
Oj. Så bra! Går kjapt unna daMed dette innlegget har jeg allerede 250 innlegg denne måneden![]()
Det var da dumtNope absolutt ikke
Jupp gjorde detSa du ifra til ham?[emoji4]
Så bra daVaskehjelpen her nå. Jeg har kommet meh ut i sola . Snart er frokosten klar. Ungene ble levert til frokost . Havregrøt så de var fornøydeog foreldresamtale gikk bra
Det bare koseligTrodde jeg skulle til helsestasjonen for vanlig kontroll av mini i dag, men viser seg at det er tid for første barselgruppe! Og vips, så gruer jeg meg..![]()
Så braPuh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor![]()
Tar du min også?I dag har jeg vaska og støvsugd inni to av bilene våreFøler meg flink da gitt
![]()
Så bra de har en planSå koselig å høre [emoji173] De var innom tanken på migrene med atypiske symptomer, frem til flere leger så på mr bildene. Nå er situasjonen slik at de tror jeg har høyt trykk i hodet pågrunn av funnene på mr, og de legger alt annet litt på is til vi vet dette sikkert. Jeg skal til øyelege til uka, fordi de synes synet er blitt raskt dårlig, også skal jeg inn å ta spinalprøver innen en måneds tid, de skulle konferere litt først. Skal fortsette med Paralgin Forte, og følge med på blodtrykket så ikke det skyter i været. Og ringe legevakt og lege hvis jeg får flere symptomer, eller blir verre i mellom timene. Og kontakte lege om øyne og nese lekker væske. Litt klokere, lettet men spent. Hvis de ikke kan medisinere dette, så vet jeg de må vurdere operasjon. Men får ta spinalprøvene først og se hva de viser.
Haha kjedelig nok med mine. Men mannen la ene ut for salg. D Den ordentlige bare tok jeg bare fordi den sto der [emoji39]Tar du min også?
Så om jeg bare parkerer min ved siden av...?Haha kjedelig nok med mine. Men mannen la ene ut for salg. D Den ordentlige bare tok jeg bare fordi den sto der [emoji39]
Hahaha... Du vet aldri [emoji56] når jeg først var i gang liksom. Liker å ha ren og ryddig bil [emoji7]Så om jeg bare parkerer min ved siden av...?
Skravlet lite?Ja, mye bedre enn det siste året ihvertfall [emoji14]
God middag jaGod ettermiddag Kengu[emoji1]