Nei for gikk ned i februar også og med 12-15 grader var det bare kaldt! Huff inne som ute [emoji300]️Ah. Varmen som gjør det gjerne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei for gikk ned i februar også og med 12-15 grader var det bare kaldt! Huff inne som ute [emoji300]️Ah. Varmen som gjør det gjerne?
God morgen [emoji4]. Kos deg idagGod morgen alle sammen
Jobb en halv dag omtrent så Drammen med kb
Haha ja.... Burde gjerne funnet det jeg også. Men blir så dumt med ledninger over hele stua [emoji23]Har skjøteledning i tillegg til lader da [emoji4]
Klar til å stå opp nå? [emoji4]God morgen til dere alle. Paracet er inntatt og senga skal også nytes litt til før jeg står opp for fullt [emoji56] Bare vente til barna går om 15 minutter først til skolen.
Sol og blå himmel allerede her [emoji7]
Da så. Ofte nede i Egypt?Nei for gikk ned i februar også og med 12-15 grader var det bare kaldt! Huff inne som ute [emoji300]️
Kos deg på jobb idag [emoji4]God morgen
Sitter i bilen på vei til jobb
Sov ganske greit og du?God morgensovet godt? Hva står på planen i dag?
foreldresamtale og frisør her.
Gjemt bak sofaen her [emoji23]Haha ja.... Burde gjerne funnet det jeg også. Men blir så dumt med ledninger over hele stua [emoji23]
Så ofte som mulig, også hvert på lange besøk på 5 og 6 mnd, men 4 år siden det nå da, nå prøver vi i å reise ned i hver ferie, så skal etter planen dit i august [emoji4]Da så. Ofte nede i Egypt?![]()
Forresten damer her igår tok jeg froskehopp i oppoverbakke med Barnevogn! Skulle vise snuppa og spurte mannen om han var imponert over at jeg gjorde det i oppoverbakke, han svarte med at han var overrasket over at jeg klarte det overhode [emoji54]
Hva er forskjellen på Oreo smakfull og vanlig?
Typisk da. Men bare man har foten til ake før syden !
Tusen takkHahahaha ! Tror tom det er bilde en plass av det [emoji39]
Må visst ta en pause. Batteriet forsvinner overraskende raskt her inne [emoji23][emoji23]
Smartest gitt [emoji4][emoji1]Gjemt bak sofaen her [emoji23]
Så kjekt daSå ofte som mulig, også hvert på lange besøk på 5 og 6 mnd, men 4 år siden det nå da, nå prøver vi i å reise ned i hver ferie, så skal etter planen dit i august [emoji4]
Når reiser dere?Det regner jeg med går fint[emoji2]