☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen til dere alle. Paracet er inntatt og senga skal også nytes litt til før jeg står opp for fullt [emoji56] Bare vente til barna går om 15 minutter først til skolen.

Sol og blå himmel allerede her [emoji7]
Klar til å stå opp nå? [emoji4]

Da så. Ofte nede i Egypt? :)
Så ofte som mulig, også hvert på lange besøk på 5 og 6 mnd, men 4 år siden det nå da, nå prøver vi i å reise ned i hver ferie, så skal etter planen dit i august [emoji4]

Forresten damer her igår tok jeg froskehopp i oppoverbakke med Barnevogn! Skulle vise snuppa og spurte mannen om han var imponert over at jeg gjorde det i oppoverbakke, han svarte med at han var overrasket over at jeg klarte det overhode [emoji54]

Hehe, moro å kunne overraske![emoji1]

Jeg faller bakpå i racet etter 1500 merker jeg. Ikke heeeelt motivert, også så mye annet som skjer også er jeg trøtt..

Djeezh for et tempo her, vet ikke helt om jeg liker det, føler jeg bare detter av lasset hele tiden :D Var liksom 30+ sider siden jeg datt av lasset i gårkveld..

Så ofte som mulig, også hvert på lange besøk på 5 og 6 mnd, men 4 år siden det nå da, nå prøver vi i å reise ned i hver ferie, så skal etter planen dit i august [emoji4]
Så kjekt da :D 5 og 6 mnd ja. Ei stund det altså :D Bor dere hos familie da? Eller blir det å leie/låne?

Back
Topp