Vel det er bare 3. mai og man trenger en 48-49 innlegg og dagen for å nå 1.500 så sånn sett ligger du godt an188 innlegg bare. Auch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel det er bare 3. mai og man trenger en 48-49 innlegg og dagen for å nå 1.500 så sånn sett ligger du godt an188 innlegg bare. Auch
Innlegg i denne tråden altså. Ikke på meg selv [emoji14]1500, wow![]()
Tror jeg aldri har ønsket at det skulle være kaldere jeg [emoji54]Liket godt varmen og gå ute i singlett jeg altså [emoji274][emoji274] Men når jeg vil sove foretrekker jeg kulde på rommet mitt [emoji14]
Godt med noe såpass lettvint også daIkke noe mere spennende enn en omelett [emoji14]
Tid har jeg nå ikke uansettDet er sant, men og mye mindre tid og skravle på[emoji28]
Mer enn meg denne mnd til nå da ser jegJeg hadde 600-og_ett_eller_annet
Å den er kjip! Ville ha ringt og sagt ifra jeg! Veldig kjedelig med slike feil!Lat dag. Vond i hodet generelt. Så tok en take away med kinamat.
Da er det kjedelig når man bestiller uten løk og paprika og påpeker det noen ganger. De tom påpeker det når jeg skal betale. Så da kjører man hjem i god tro at alt er slik jeg bestilte det. Pakker opp maten og selvsagt var det hauger og lass av paprika og løk i den som ikke skulle ha....
Skal søren nevne neste gang det gitt at de får kikke etter
Nei det blir verreProblemet er ikke hjelp/ikke hjelp.
Mer tid til å skravle og det tror jeg ikke du kan hjelpe meg med
Åh? Så du klarer å sove i varme? Jeg sovner sånn sett. Blir døsen. Men på natta i varme. Blir bare supersvett og varm jeg da. Liker ikke detTror jeg aldri har ønsket at det skulle være kaldere jeg [emoji54]
Sånn å forståKommer ikke til å gå før Lille U er i seng, men skifter før jeg legger han slik at jeg kommer meg fortest mulig ut etterpå
Å? Det høres da ikke bra utBle ikke så koselig
Vann i øretb til kb igjenÅ hva var det som var galt?
Detver detSkikkelig dritt med den sovinga
Orka ikke å kjøre tilbake igjen. Men de skal jammen få høre det neste gang. De får trippelsjekke da ja [emoji23]Å den er kjip! Ville ha ringt og sagt ifra jeg! Veldig kjedelig med slike feil!
Ikke tid til å være hrvhver dagVel det er bare 3. mai og man trenger en 48-49 innlegg og dagen for å nå 1.500 så sånn sett ligger du godt an![]()
Uff da.Vann i øretb til kb igjen
Blir garantert bedre etterhvert [emoji4]188 innlegg bare. Auch
Hatt en veldig fin, men også veldig slitsom dagOhoi, hvor det skravles[emoji28] har dere hatt en fin dag?