litt langt unna kanskjeAlt dette snakket om kaker gjør at jeg vil ha denne kaka, men jeg skal for det første ikke ha kake og for det andre så er den i Egypt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
litt langt unna kanskjeAlt dette snakket om kaker gjør at jeg vil ha denne kaka, men jeg skal for det første ikke ha kake og for det andre så er den i Egypt![]()
For varmt for deg?Så koselig, jeg sitter her og holder på å sovne nå, jeg
Mørkelilla og sidecuts blir det. Bra jeg ikke er kresen haha. Blir nok bra tenker jeg![]()
Dessverre, eller kanskje like greit, skal tross alt ned i vekt og ikke opp [emoji23]litt langt unna kanskje
Da er jeg ferdig med klesvasken for idag så nå skal jeg kaste mannen ut av senga kun fordi jeg vil, fikse barn og gå ut [emoji4]
Er ekstrem spredning i dag så da er jeg slapp og sliten, nesen renner, nyser, øynene svir noe ekstremt+++Skjønner
Reagerer du?
Så spennende da[emoji4] og det hørtes jo helt fantastisk godt ut[emoji39] Salt karamell og sjokolade[emoji7]
GuttLemar, jentenavn eller guttenavn?
Så kjiptEr ekstrem spredning i dag så da er jeg slapp og sliten, nesen renner, nyser, øynene svir noe ekstremt+++
Er ekstrem spredning i dag så da er jeg slapp og sliten, nesen renner, nyser, øynene svir noe ekstremt+++
Like greit da jaDessverre, eller kanskje like greit, skal tross alt ned i vekt og ikke opp [emoji23]
Nei, men det at jeg blir så trøtt av disse allergimedisinene og nå om dagen trenger jeg dobbel dose samtidig som jeg er litt sliten etter dugnaden og kan ikke huske sist jeg fikk mer enn 5 timer søvn i løpet av nattenFor varmt for deg?
Alt dette snakket om kaker gjør at jeg vil ha denne kaka, men jeg skal for det første ikke ha kake og for det andre så er den i Egypt![]()
Jo, det syns jeg. Når man har forpliktet seg til skraveltråden, må man ha oversikt.![]()
Haha høres så spesielt ut nåt lillegutt ler på innpust [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg syns det høres ut som et guttenavn.Lemar, jentenavn eller guttenavn?
Har ikke så mye valg, her vi bor.![]()
Puh....endelig noen som forstår meg![emoji23][emoji85]
Er utrolig slitsomt.Må være sykt irriterende/slitsomt!