Her også så vi skal ut idag og kose oss, hvert mye ute hele uka [emoji4]
Ja, best å passe på når man har mulighet[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også så vi skal ut idag og kose oss, hvert mye ute hele uka [emoji4]
Jubileum på bursdagen min du da [emoji8]Så kjedelig da, jeg ble medlem 1. oktober 2011 [emoji4] tok nærmere et år før jeg ble aktiv da
Hopp i senga og brøl Jordskjelv ! [emoji39]Da er jeg ferdig med klesvasken for idag så nå skal jeg kaste mannen ut av senga kun fordi jeg vil, fikse barn og gå ut [emoji4]
Satser på det jaBlir nok bra
Burde jeg også spistTid for frokost
Kos dere uteDa er jeg ferdig med klesvasken for idag så nå skal jeg kaste mannen ut av senga kun fordi jeg vil, fikse barn og gå ut [emoji4]
Ja det må man absolutt [emoji4]Ja, best å passe på når man har mulighet[emoji2]
Nærmer meg mao? [emoji39]Snart ferdig med 1500 du spyro
Nesten 1200 på degNærmer meg mao? [emoji39]
Oj. Se der jaNærmer meg mao? [emoji39]
Jeg er virkelig ikke anonym jeg [emoji54] men gjør meg ikke så mye, er ikke som om jeg kommer med ting jeg ikke kan stå for [emoji6]Jubileum på bursdagen min du da [emoji8]
Ble medlem i januar 06 jeg [emoji87] Men greit å starte på nytt. For etter omlegginga forsvant mange av de jeg prata masse med. Så ble mer anonym da med ny![]()
[emoji56][emoji56] Så dette. Woho hvor det går [emoji23][emoji28]Nesten 1200 på deg
Haha han hadde nok hoppet fort opp i troen at det hadde klikket fullstendig for meg [emoji23]Hopp i senga og brøl Jordskjelv ! [emoji39]
Det skal vi [emoji16] Hva skal du idag?Kos dere ute
Bursdagen min er en kjekk dato gitt [emoji23]Jeg er virkelig ikke anonym jeg [emoji54] men gjør meg ikke så mye, er ikke som om jeg kommer med ting jeg ikke kan stå for [emoji6]
Hvert her lenge du da [emoji54]
Så jeg tok første graviditetstest med snuppa da på bursdagen din [emoji23]
Våkna i det minste [emoji23][emoji23] Var ikke det poenget? [emoji85]Haha han hadde nok hoppet fort opp i troen at det hadde klikket fullstendig for meg [emoji23]
Hæ?![emoji33] må man ikke?![emoji849]
Som regel. Men om tråden hopper 100 sider... Da gidder ikke jeg gitt [emoji23][emoji23][emoji23]Jo, det syns jeg. Når man har forpliktet seg til skraveltråden, må man ha oversikt.![]()
Jeg blir ikke eldre etter at jeg ble voksen tror jeg
10 år gift til sommeren så 16 år sammen.