Har gjort det i dag jeg også, men akkurat nå sitter jeg inne.Nyter sola
Litt mindre pollen her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gjort det i dag jeg også, men akkurat nå sitter jeg inne.Nyter sola
Var en liten tur innom Ullevål og der var det veldig mange..Mye folk i byen i dag.. godt å komme hjem
Så morsomt da [emoji3]
Utrolig hva man legger merke til når man har øya med seg [emoji4]
Så spennende, masse lykke til håper det blir vellykket![]()
Så gøySer bra ut foreløpig [emoji56]
Så gøy![]()
Jeg baker kake. Eller, lager sjokoladekrem og karamell til kaka. Sykt spent på om det blir karamell
Av dette. Stod man ikke skulle røre, men noe av sukkeret har ikke blandet seg med resten og flyter på toppen i en svær klump mens resten holder på å bli brunt
Stille det var her, ingen som vil prate med meg?
Men det kan vi ikke, for du kan ikke skrive mer enn fem på rad du heller så du trenger at vi snakker, ;-)Dere må skravle mindre så jeg får tatt dere igjen[emoji23]
Mye folk i byen i dag.. godt å komme hjem
Har holdt på ute i dag[emoji4] men ikke fått gjort halvparten av hva som var planen[emoji28]
Ble det karamell?
Deilig med det været det har vært de siste dagene.Har holdt på ute i dag[emoji4] men ikke fått gjort halvparten av hva som var planen[emoji28]
Da har du noe å gjøre i morgen også![]()
Her er tåke i alle fjellene i dag, lettet litt fra i morges men ikke borte så varmen er rett og slett borte.Deilig med det været det har vært de siste dagene.
Har virkelig ikke lyst til at denne dagen skal ta slutt
Tror det. Kom på nå at jeg glemte å røre inn salt, men det går kanskje bra å gjøre senere. Liggee i senga med lille nå.karamellen var så varm at jeg har ikke smakt da, og veldig tynn, men blir vel tykkere til i morgen. Står i oppskrifta at den skal stå til neste dag, og så kunne ringles over en kake, så den skal vel ikke være så tykk da
![]()
God morgen alle sammen[emoji259]
Her er det meldt 12 grader og regn i morgen, og 2 grader på mandag.Her er tåke i alle fjellene i dag, lettet litt fra i morges men ikke borte så varmen er rett og slett borte.
Deilig med det været det har vært de siste dagene.
Har virkelig ikke lyst til at denne dagen skal ta slutt