☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, bestandig bra når man får til :p neste utfordring blir bunnene. I oppskriften skal man lage tre små bunner, men jeg har bare vanlig kakeform, så tenker jeg heller steker større, i to omganger. Så var det dette med steketid og sånn da. Og sjokoladekremen og karamellen skal stå til i morgen, men jeg har ikke tid til å bake selve bunnene da, det blir i kveld. Så håper jeg at det ikke blir tørt eller noe. [emoji28]

Lillebror ville selvsagt ikke sove blund nr 2 noe særlig mee enn den lille trilleturen jeg tok ham på. Så nå ble det bakepause med amming i senga, satser på at han vil duppe litt. Skal lese litt mens han dupper. :)

Jeg baker kake. Eller, lager sjokoladekrem og karamell til kaka. Sykt spent på om det blir karamell
Av dette. Stod man ikke skulle røre, men noe av sukkeret har ikke blandet seg med resten og flyter på toppen i en svær klump mens resten holder på å bli brunt

Ble det karamell?

Dere må skravle mindre så jeg får tatt dere igjen[emoji23]
Men det kan vi ikke, for du kan ikke skrive mer enn fem på rad du heller så du trenger at vi snakker, ;-)

Ble det karamell?

Tror det. Kom på nå at jeg glemte å røre inn salt, men det går kanskje bra å gjøre senere. Liggee i senga med lille nå. :p karamellen var så varm at jeg har ikke smakt da, og veldig tynn, men blir vel tykkere til i morgen. Står i oppskrifta at den skal stå til neste dag, og så kunne ringles over en kake, så den skal vel ikke være så tykk da :)

Tror det. Kom på nå at jeg glemte å røre inn salt, men det går kanskje bra å gjøre senere. Liggee i senga med lille nå. :p karamellen var så varm at jeg har ikke smakt da, og veldig tynn, men blir vel tykkere til i morgen. Står i oppskrifta at den skal stå til neste dag, og så kunne ringles over en kake, så den skal vel ikke være så tykk da :)

Så spennende da[emoji4] og det hørtes jo helt fantastisk godt ut[emoji39] Salt karamell og sjokolade[emoji7]

Back
Topp