Ja uansett hvor god tid man har i utgangspunktet [emoji23]
Derfor står jeg opp en halvtime før[emoji28] ikke for å sminke meg kanskje, men for å rekke å fikse meg litt hvertfall[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja uansett hvor god tid man har i utgangspunktet [emoji23]
Bytte ut bordet med et skap?Det mangler liksom PLASS her, derav at det altså står et bord som aldri var tiltenkt spising som brukes til alt mulig.
Hadde det enda bare hvert så lettJepp. Skal vi bare slutte med en gang?
Håper det jeg ogsåDa håper jeg natta blir bedre i natt
Straks legge meg jeg også![]()
Over nå jaSånn ca nå?![]()
Dytta meg ned da eller? [emoji23]Jøss, jeg ligger på topp 5, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde
Får nyte det så lenge det varer![]()
Er i mål nåKvelden er fortsatt ung [emoji6]
Ah. Har det så lettvint på appen jeg [emoji39] Syns de andre måtene er blitt så tungvinte gitt [emoji85]
Ikke galt detKlatra 3 plasser i dag
Jøss
Ikke verst bare det daKlatra 3 plasser i dag
Jøss
Neida fornøyd med detIkke galt det![]()
Er bra detIkke verst bare det da![]()
Varsel har jeg slått av. Ble sprø når den peip mange timer etter! [emoji85]Enig[emoji4] til tross for at den henger i hytt og dynevær og varseler som kommer, ikke kommer, kommer flere timer etter....[emoji85][emoji23]
Min form for trening var, dengang jeg drev med slikt, planer om å begynne igjen når jeg begynner på jobb,svømming. Jeg svømte en liten time på morgenen en gang i uka. Morgenstell og sminke tok jeg etterpå ja...Jeg kan hvertfall ikke ha noe. Svetter bare jeg tenker på trening [emoji23]
Går dårlig. Står under vinduet så må være lavt. Og smalt ellers får vi ikke opp andre ting. Og romme mye (lanh duk og lagret ting ute av syne under det bordet...)Bytte ut bordet med et skap?
Mest sannsynligvis håret og jaja det er da spesielt nok i seg selv, resten ser ok ut men forferdelig når jeg går turer [emoji23]Sett antydning av bilde av deg før.
Syns du ikke ser ille ut i det hele tatt
Søte dere erDet nekter jeg å tro gitt [emoji8][emoji8]
Varsel har jeg slått av. Ble sprø når den peip mange timer etter! [emoji85]