Syns da du så bra ut [emoji106]Da er jeg tilbake.
Bare en liten tur i dusjen så får jeg skravlet litt før leggetid.
Hvorfor er forresten alle så mer sexy enn meg på trening?
![]()
Jeg ser så ille ut at jeg er redd kameraet hadde knust [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns da du så bra ut [emoji106]Da er jeg tilbake.
Bare en liten tur i dusjen så får jeg skravlet litt før leggetid.
Hvorfor er forresten alle så mer sexy enn meg på trening?
![]()
Absolutt. ♡♡Ja, jeg vet. Og det er faktisk det som er det beste uansett.
Nice daI gjennomsnitt, ja, sånn foreløpig
Hvor er målet å havne ?Jøss, jeg ligger på topp 5, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde
Får nyte det så lenge det varer![]()
Men har du trent?En dusj skulle jeg og hatt. Men tror jeg drøyer til i morgen tidlig
Snart i mål nåTa det når du vil og føler for det da![]()
Ikke langt i fra her også [emoji39]Jeg kan hvertfall ikke ha noe. Svetter bare jeg tenker på trening [emoji23]
Bare 6 igjenHeia heia![]()
Sett antydning av bilde av deg før.Syns da du så bra ut [emoji106]
Ser ikke noe vip jeg. Du sitter på data du? Gjerne bare der det vises da. Jeg er på appen nåHva er dette VIP greiene dere har under bildet?
Noe som var førHva er dette VIP greiene dere har under bildet?
Ser dette. Litt skravling ble det likevel. Tross ikke skravleformSnart i mål nå
Det nekter jeg å tro gitt [emoji8][emoji8]Syns da du så bra ut [emoji106]
Ja, står under noen av skravlejenteneSer ikke noe vip jeg. Du sitter på data du? Gjerne bare der det vises da. Jeg er på appen nå
Tidligere kunne man få det når man hadde skrevet et visst antall innlegg, og det var et eget VIP forum.Hva er dette VIP greiene dere har under bildet?
Jeg som gledet meg til å bli VIPTidligere kunne man få det når man hadde skrevet et visst antall innlegg, og det var et eget VIP forum.
Dette forumet fins ikke lenger, og man kan ikke bli VIP lengen, men de som hadde det har heller ikke mistet det
Aha. Husker ikke sist jeg satt ved en data og kikka inn her [emoji85]Ja, står under noen av skravlejentene![]()
Det ble detSer dette. Litt skravling ble det likevel. Tross ikke skravleform![]()
Ja uansett hvor god tid man har i utgangspunktet [emoji23]Det er ett eller annet med disse ungene som spiser av tiden til morgen stell![]()