Målet er å få minst 1.500 innlegg (+ minst 10 tråder) og vinne denne veskenHvor er målet å havne ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Målet er å få minst 1.500 innlegg (+ minst 10 tråder) og vinne denne veskenHvor er målet å havne ?![]()
Da kan man snart prøve å sove da jaDet ble det
De viktigste folka på.forumet? [emoji14]Hva er dette VIP greiene dere har under bildet?
Man ser det på dataen eller nettleseren på mobilenSer ikke noe vip jeg. Du sitter på data du? Gjerne bare der det vises da. Jeg er på appen nå
Bare gått tur i skogenMen har du trent?
Er jo ferdig før jeg kommer til siste siden daBare 6 igjen
Ah. Har det så lettvint på appen jeg [emoji39] Syns de andre måtene er blitt så tungvinte gitt [emoji85]Man ser det på dataen eller nettleseren på mobilen
Aha! Blir nok en del.som kjemper om den jaMålet er å få minst 1.500 innlegg (+ minst 10 tråder) og vinne denne vesken![]()
Her er alle like viktige [emoji7]De viktigste folka på.forumet? [emoji14]
Det er bare for en kort tid i livet.Ja uansett hvor god tid man har i utgangspunktet [emoji23]
Enig [emoji14]Ah. Har det så lettvint på appen jeg [emoji39] Syns de andre måtene er blitt så tungvinte gitt [emoji85]
Yes yes kan det nåDa kan man snart prøve å sove da ja![]()
Du er så diplomatiskHer er alle like viktige [emoji7]
Det kan hendeEr jo ferdig før jeg kommer til siste siden da![]()
Haha nei for all del!! Er ikke så farlig med den sminken for min delDet er bare for en kort tid i livet.
Og denne småbarnsperioden ville jeg ikke gått glipp av for litt sminke
Da håper jeg natta blir bedre i nattYes yes kan det nå
Sånn ca nå?Det kan hende
Vi få se, er etter forrige oppdatering 12 stykker som ligger ajure med antall innlegg.Aha! Blir nok en del.som kjemper om den ja![]()
Kvelden er fortsatt ung [emoji6]Skulle hatt 30 innlegg til i dag
Men det er jo sant da [emoji23] Uten alle de forskjellige individene her hadde det vært fryktelig kjedelig. Så ergo. Alle er viktige [emoji170] Med alle sine meninger og skravling.Du er så diplomatisk![]()