☆ Søndag 10.august ☆

Ble nytt gulvteppe til stua her. Hjertekakeform i silikon, muffinaformer og kakeform :)

Hva gjør dere på?

Sitter med ungene i hagen. I morgen er det barnehagestart. Vi er så spente :-D

Fikk bestilt tretorn gummistøvler til Mina i stad. Fikk de til.220 kr og gratis frakt. Passet bra :-D

Ønsket oss Timberland sko til ungene i bursdag av pappaen min. De er jo så gode, varme og vanntette :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Her har vi øvelseskjørt, så håper jeg får tatt førerkortet på slutten av året. Kjekt å ha når man begynner i jobb igjen, tar så lang tid med buss :)

Oj så flink du er da :D hvordan går det med dere? :)
 
Ble nytt gulvteppe til stua her. Hjertekakeform i silikon, muffinaformer og kakeform :)

Hva gjør dere på?

Sitter med ungene i hagen. I morgen er det barnehagestart. Vi er så spente :-D

Fikk bestilt tretorn gummistøvler til Mina i stad. Fikk de til.220 kr og gratis frakt. Passet bra :-D

Ønsket oss Timberland sko til ungene i bursdag av pappaen min. De er jo så gode, varme og vanntette :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Gøy med shopping :)
Nå er du klar for kakebaking? :p

Billige støvler:D
 
Oj så flink du er da :D hvordan går det med dere? :)

Jo med kjøringa går det fremover, ellers er ting som før, dog mer hektisk :) Begynner å grue meg allerede til å begynne på jobb i januar :eek:
Hva med dere?:)
 
Hvordan gikk det? Kjører du ofte?
Fikk lappen for 9 år siden, og er så takknemlig for det :-D Slet litt med teorien, men det er mange år siden :)
Håper du får den snart da :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Kjører hver søndag, har vel 6-7 kjøretimer privat nå, så ganske fersk enda :) Gull verdt å ha lappen ja, spesielt nå med to barn:p;)
 
Jo med kjøringa går det fremover, ellers er ting som før, dog mer hektisk :) Begynner å grue meg allerede til å begynne på jobb i januar :eek:
Hva med dere?:)

Man merker ting blir mer hektisk ja :) skjønner godt at du begynner å grue deg! Selvom det er noen mnd til.. hehe..

Med oss går det bra :) livlig i heimen da!:D
 
Gøy med shopping :)
Nå er du klar for kakebaking? :p

Billige støvler:D
Ja. Superklar :-D Må nok prøve meg litt frem på hvilken kaker vi går for i bursdagene :-D har jo plutselig masse ledig tid jeg nå... kan jo ikke sove bort dagene heller.

Søsteren min skal også bestille til niesen min fra den siden :) så vi venter litt også deler vi på frakten og da blir det bare 50 kr hver. .
Hvordan går det med dere? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Kjører hver søndag, har vel 6-7 kjøretimer privat nå, så ganske fersk enda :) Gull verdt å ha lappen ja, spesielt nå med to barn:p;)
Så flott :) øvelse gjør mester vet du ;-)

Ja greit når man har unger altså :) Nesten et must :-D
Hadde ikke klart meg uten bilen :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ja. Superklar :-D Må nok prøve meg litt frem på hvilken kaker vi går for i bursdagene :-D har jo plutselig masse ledig tid jeg nå... kan jo ikke sove bort dagene heller.

Søsteren min skal også bestille til niesen min fra den siden :) så vi venter litt også deler vi på frakten og da blir det bare 50 kr hver. .
Hvordan går det med dere? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hehe ja greit å prøve seg fram litt før selve dagen :) og superlurt av dere å bestille sammen:D

Her går det bra:) var en tur ute med Liana istad.. nå er broren min her også.. og Emira er fortsatt hos mamma :)
 
Liana-mor ute på tur :)
1407683885389.jpg
1407683899398.jpg
1407683913847.jpg
1407683930610.jpg
 
Så flott :) øvelse gjør mester vet du ;-)

Ja greit når man har unger altså :) Nesten et must :-D
Hadde ikke klart meg uten bilen :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Nei jeg ser det begynner å bli utrolig tungvint nå, man vil jo hjem med en gang, ikke bruke 45 min på buss til og fra jobb :) Hva synes du var vanskeligst når du begynte å kjøre?
 
Nei jeg ser det begynner å bli utrolig tungvint nå, man vil jo hjem med en gang, ikke bruke 45 min på buss til og fra jobb :) Hva synes du var vanskeligst når du begynte å kjøre?
Ingenting... eller bakkestart i heftige bakker :-D
Du da? :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Hehe ja greit å prøve seg fram litt før selve dagen :) og superlurt av dere å bestille sammen:D

Her går det bra:) var en tur ute med Liana istad.. nå er broren min her også.. og Emira er fortsatt hos mamma :)
Så koselig med besøk. Hvor gammel er broren din? Skal han sove over eller? :)
Skal Emira være hos mormor i natt? :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ingenting... eller bakkestart i heftige bakker :-D
Du da? :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Svinginga av alle ting hehe, hvor hardt man skal svinge, og er treig med å rette opp bilen etterpå.
 
:) Det lærer man seg heldigvis til etterhvert . Når man lærer å kjenne bilen bedre :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja, er jo sikkert mye enklere med en mindre bil :)
 
Hvordan bil kjører du?
Liker best store jeg da :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vi har en Volvo V70, den er jo mest mannen sin da hehe, jeg vil ha en liten golf :p
Dere da?
 
Vi har en Volvo V70, den er jo mest mannen sin da hehe, jeg vil ha en liten golf :p
Dere da?
Fin bil ;-)
Kjører en Toyota Corolla.
Men er vant til å kjøre Khalid sin Toyota Tundra. Skikkelig mannebil :)
Nå har han byttet den ut med en Cadillac Escalade (sånn stor hip hop bil) men har ikke sett den ennå... er i Libya :)

Golf er jo veldig grei str det.
Men Toyota er det minst feil med :) F.eks en Aygo :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp