☆ Søndag 10.august ☆

VI er vel hjemme og mannen ahr nettopp hentet oss kinamat :D
Får oppdatere meg litt her inne senere :)
 
Fin bil ;-)
Kjører en Toyota Corolla.
Men er vant til å kjøre Khalid sin Toyota Tundra. Skikkelig mannebil :)
Nå har han byttet den ut med en Cadillac Escalade (sånn stor hip hop bil) men har ikke sett den ennå... er i Libya :)

Golf er jo veldig grei str det.
Men Toyota er det minst feil med :) F.eks en Aygo :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hører de sier det ja :) Vi får se hva det blir :) Spennende da, har null greie på bilder hehe:D;)
 
God kveld :)
Her så skulle vi på blåbærtur idag, men Hermine sovna i bilen før vi kom til skogen så vi kjørte videre og helt ut til hytta hvor svigers er :) Gikk opp i fjellet etter dem og vips så ble det 3 timers fjelltur :D Brukte 50 min opp vel 450 høydemeter (ca 2km) med Hermine på ryggen. Hadde lang pause og Hermine spiste MASSE multer :cool: Så gikk hun jammen meg nesten hele veien ned igjen :eek: Brukte over en time da, men hun satt kun på ryggen de siste 2-300 meterne :)

Hun var så tøff i fjellet, løp og snubla og reiste seg og løp videre. Rulla nedover ei skråning etter fall men lo bare og løp videre :D

Etter pølsemiddag og litt lek på hytta kjørte vi hjem kl 17 og da sovna Hermine i bilen, kom hjem kl 18.10, bærte henne inn og la henne i senga og der sover hun enda :) ...håper inderlig hun har tatt natt :p

Nå slapper jeg av på sofaen med en voldsom hodepine :confused: Driver å setter knapper i treningstrusene for at de skal passe bedre. Regner med hun kan ha noen små uhell i bhg i starten, så greit med de trusene så hun ikke blir så altfor våt.

Bhg start i morgen :eek: 7 uker ferie gikk helt vilt fort! Jeg er veldig spent, men tror hun begynner å bli klar. Håper bare hun blir trygg fort!

Bilde av lille som sitter og drømmer på en stein :rolleyes:
ImageUploadedByBV Forum1407695437.610950.jpg


 
Så koselig med besøk. Hvor gammel er broren din? Skal han sove over eller? :)
Skal Emira være hos mormor i natt? :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Han er 24 :) men sover her ikke, bor hos mamma enda;) så er ikke lange veier fra dem til oss.. hehe.. Emira sov der til idag, men greit å ha hun hjemme nå siden dem skal på jobb å sånt imårra:)
 
God kveld :)
Her så skulle vi på blåbærtur idag, men Hermine sovna i bilen før vi kom til skogen så vi kjørte videre og helt ut til hytta hvor svigers er :) Gikk opp i fjellet etter dem og vips så ble det 3 timers fjelltur :D Brukte 50 min opp vel 450 høydemeter (ca 2km) med Hermine på ryggen. Hadde lang pause og Hermine spiste MASSE multer :cool: Så gikk hun jammen meg nesten hele veien ned igjen :eek: Brukte over en time da, men hun satt kun på ryggen de siste 2-300 meterne :)

Hun var så tøff i fjellet, løp og snubla og reiste seg og løp videre. Rulla nedover ei skråning etter fall men lo bare og løp videre :D

Etter pølsemiddag og litt lek på hytta kjørte vi hjem kl 17 og da sovna Hermine i bilen, kom hjem kl 18.10, bærte henne inn og la henne i senga og der sover hun enda :) ...håper inderlig hun har tatt natt :p

Nå slapper jeg av på sofaen med en voldsom hodepine :confused: Driver å setter knapper i treningstrusene for at de skal passe bedre. Regner med hun kan ha noen små uhell i bhg i starten, så greit med de trusene så hun ikke blir så altfor våt.

Bhg start i morgen :eek: 7 uker ferie gikk helt vilt fort! Jeg er veldig spent, men tror hun begynner å bli klar. Håper bare hun blir trygg fort!

Bilde av lille som sitter og drømmer på en stein :rolleyes:
Vis vedlegget 72164



Så fin dag :D haha må le av hvordan du beskriver utflukten på fjellet.. med ungen som ruller ned en skråning:p:D men så fin der hun sitter på steinen:rolleyes:

Blir spennede med bhg imårra da! Håper det går bra :) Liana er litt utrygg for tiden:( kan gråte litt ved levering, men stopper fort.. men hun er sånn ellers på dagen å! Vil helst at jeg eller sambo skal bære hun!
 
God kveld!
Da har besøket dratt, den bombarderte stua og kjøkkenet er rydda, så nå er det sofaen som teller.:)

Har fått tilsendt 46 bilder av Jenny fra photoshooten og skal legge ut noen på secret nå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God kveld!
Da har besøket dratt, den bombarderte stua og kjøkkenet er rydda, så nå er det sofaen som teller.:)

Har fått tilsendt 46 bilder av Jenny fra photoshooten og skal legge ut noen på secret nå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Deilig å få rydda etter besøk :) blir alltid kaos her å.. til og med når det kun er voksne som er på besøk ;):p

Gleder meg til å se bilder :D
 
God kveld :)
Her så skulle vi på blåbærtur idag, men Hermine sovna i bilen før vi kom til skogen så vi kjørte videre og helt ut til hytta hvor svigers er :) Gikk opp i fjellet etter dem og vips så ble det 3 timers fjelltur :D Brukte 50 min opp vel 450 høydemeter (ca 2km) med Hermine på ryggen. Hadde lang pause og Hermine spiste MASSE multer :cool: Så gikk hun jammen meg nesten hele veien ned igjen :eek: Brukte over en time da, men hun satt kun på ryggen de siste 2-300 meterne :)

Hun var så tøff i fjellet, løp og snubla og reiste seg og løp videre. Rulla nedover ei skråning etter fall men lo bare og løp videre :D

Etter pølsemiddag og litt lek på hytta kjørte vi hjem kl 17 og da sovna Hermine i bilen, kom hjem kl 18.10, bærte henne inn og la henne i senga og der sover hun enda :) ...håper inderlig hun har tatt natt :p

Nå slapper jeg av på sofaen med en voldsom hodepine :confused: Driver å setter knapper i treningstrusene for at de skal passe bedre. Regner med hun kan ha noen små uhell i bhg i starten, så greit med de trusene så hun ikke blir så altfor våt.

Bhg start i morgen :eek: 7 uker ferie gikk helt vilt fort! Jeg er veldig spent, men tror hun begynner å bli klar. Håper bare hun blir trygg fort!

Bilde av lille som sitter og drømmer på en stein :rolleyes:
Vis vedlegget 72164


Søta :)
Høres ut som dere har kost dere masse på tur. Skal si hun tok tidlig kveld. Sikkert sliten etter masse fjelluft og gåing :)
God bedring. Hater hodepine :(
Håper alt går bra i morgen.

Starter i morgen her og.de gleder seg masse og har funnet frem sekkene sine og lagt drikkeflaskene klare ;) ImageUploadedByBV Forum1407699127.279539.jpgImageUploadedByBV Forum1407699164.019817.jpg


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så fin dag :D haha må le av hvordan du beskriver utflukten på fjellet.. med ungen som ruller ned en skråning:p:D men så fin der hun sitter på steinen:rolleyes:

Blir spennede med bhg imårra da! Håper det går bra :) Liana er litt utrygg for tiden:( kan gråte litt ved levering, men stopper fort.. men hun er sånn ellers på dagen å! Vil helst at jeg eller sambo skal bære hun!
Hermine har jo akkurat hatt en sånn fase, varte noen mnd men nå er hun mye bedre. Tørr å prate til fremmede og sånn. :)

...tror det største problemet mht bhg blir at hun kan komme til å trekke seg tilbake både ute og inne å bli passiv. Hun kan bli stående med en leke å se på at barna leker, og det er jo ikke noe morro for henne :oops:


 
God kveld!
Da har besøket dratt, den bombarderte stua og kjøkkenet er rydda, så nå er det sofaen som teller.:)

Har fått tilsendt 46 bilder av Jenny fra photoshooten og skal legge ut noen på secret nå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Koselig da :)
Flink du er :) skal sjekke ut secret :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hehe takk:D

Deilig å være hjemme? Greit med kinamat etter en reise :)
Ja det var godt å komme hjem, og å få hentet gutta :D
De har hatt en super helg, men var veldig glade for å se oss også :)
 
Søta :)
Høres ut som dere har kost dere masse på tur. Skal si hun tok tidlig kveld. Sikkert sliten etter masse fjelluft og gåing :)
God bedring. Hater hodepine :(
Håper alt går bra i morgen.

Starter i morgen her og.de gleder seg masse og har funnet frem sekkene sine og lagt drikkeflaskene klare ;) Vis vedlegget 72179Vis vedlegget 72180


Sent from my iPad using BV Forum
Så fine sekker de har:)

Hermine hoster så fælt igjen, så hun våkner hele tiden av det :( Har prøvd å kutte ned på astmamedisinene og da kommer hosten med en gang. Spydde i senga vår i morges :( Så håper medisinene hjelper nå i natt så vi får sove!


 
Søta :)
Høres ut som dere har kost dere masse på tur. Skal si hun tok tidlig kveld. Sikkert sliten etter masse fjelluft og gåing :)
God bedring. Hater hodepine :(
Håper alt går bra i morgen.

Starter i morgen her og.de gleder seg masse og har funnet frem sekkene sine og lagt drikkeflaskene klare ;) Vis vedlegget 72179Vis vedlegget 72180


Sent from my iPad using BV Forum

Så søte sekker :D hehe
 
Back
Topp