☆ Søndag 10.august ☆

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, frøkner!:)
Mannen kom og la seg kl.06 og vesla våkna en halvtime etter. Tror både jeg og Jen er småtrøtte, for energinivået er rimelig labert for øyeblikket. :p
Skal rydde, støvsuge og vaske over i 1.etasje etterpå, siden vi får besøk av svigerinne, svoger og deres fem barn etterpå. Geléen står klar i kjøleskapet, så skal jeg bake muffins og lage en ripsdessert.

Hva skal dere i dag da?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen, frøkner!:)
Mannen kom og la seg kl.06 og vesla våkna en halvtime etter. Tror både jeg og Jen er småtrøtte, for energinivået er rimelig labert for øyeblikket. :p
Skal rydde, støvsuge og vaske over i 1.etasje etterpå, siden vi får besøk av svigerinne, svoger og deres fem barn etterpå. Geléen står klar i kjøleskapet, så skal jeg bake muffins og lage en ripsdessert.

Hva skal dere i dag da?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ojj, vært tidlig oppe de? Ikke rart man er trøtt da;)

Så koselig med besøk:) Hørtes godt ut med muffins og god dessert;)
Ønsker dere en fin dag i lag med venner:)
 
Idag får vi besøk av ei venninne og hennes 2 små og et vennepar og sønnen dems;) Igår kom en kompis som lå over til idag;) huset fullt med andre ord;) igår var vi i barnebursdag:)

Jeg skal snart dette igang med rydding, støvsuge og vasking også lager jeg vafler litt seinere. Ønsker alle en fin søndag:)
 
God morgen, frøkner!:)
Mannen kom og la seg kl.06 og vesla våkna en halvtime etter. Tror både jeg og Jen er småtrøtte, for energinivået er rimelig labert for øyeblikket. :p
Skal rydde, støvsuge og vaske over i 1.etasje etterpå, siden vi får besøk av svigerinne, svoger og deres fem barn etterpå. Geléen står klar i kjøleskapet, så skal jeg bake muffins og lage en ripsdessert.

Hva skal dere i dag da?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tidlig opp idag da :( men må si det lønner seg å komme på besøk hos deg!:D så flink du er som lager så mye godt :)
 
Idag får vi besøk av ei venninne og hennes 2 små og et vennepar og sønnen dems;) Igår kom en kompis som lå over til idag;) huset fullt med andre ord;) igår var vi i barnebursdag:)

Jeg skal snart dette igang med rydding, støvsuge og vasking også lager jeg vafler litt seinere. Ønsker alle en fin søndag:)

Fullt hus er gøy av og til :D kos dere masse med det :)

Hvordan går det med dere?
 
Hei hei :)

Jeg sto opp med Leoh og Liana i 7tiden. Blåste noe voldsomt igår kveld og inatt..så nå har vi fått litt utsikt igjen:cool:

Når jeg kom inn til Liana idag tidlig så sa hun "Liana redd".. mulig hun har drømt noe.. nevnte også hunden til mora mi;) og hun er litt redd den..

Emira er hos bestemoren og jeg vet ikke om jeg drar ned etterpå.. litt stress fordi Liana har kommet inn i en utrygg periode, og vil bare bli holdt av oss:confused:

Men ønsker dere en fin dag:D
 
Ojj, vært tidlig oppe de? Ikke rart man er trøtt da;)

Så koselig med besøk:) Hørtes godt ut med muffins og god dessert;)
Ønsker dere en fin dag i lag med venner:)
Mannen jobba i natt, også våkna sikkert vesla av at han trampa opp trappa.:p Tenker å lunsje og legge minien om ikke så lenge.
Takk det samme! Kos dere masse med besøket.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tann nr 4 har kommet hos Leoh! Så alt i alt har 4 tenner kommet på 10 dager! :eek: ikke rart gutten er hissig!:p
 
Tidlig opp idag da :( men må si det lønner seg å komme på besøk hos deg!:D så flink du er som lager så mye godt :)
Tidlig opp = tidlig dubb = tidlig kveld (med sjeldne unntak), så sånn sett er det greit å stå opp tidlig. :)
Det blir et "attpålag" med den resterende familien til mannen, så får vi feira bursdagen hans enda en gang.:p Men bursdag eller ei - jeg MÅ ha noe å by på når vi får besøk. Gele og muffins er egentlig bare en kompensasjon for at jeg ikke gidder å bake kake.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tidlig opp = tidlig dubb = tidlig kveld (med sjeldne unntak), så sånn sett er det greit å stå opp tidlig. :)
Det blir et "attpålag" med den resterende familien til mannen, så får vi feira bursdagen hans enda en gang.:p Men bursdag eller ei - jeg MÅ ha noe å by på når vi får besøk. Gele og muffins er egentlig bare en kompensasjon for at jeg ikke gidder å bake kake.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe ja det fins én fordel med å stå opp tidlig:) hehe eller som her, når Liana ikke sover på dagen og Leoh sover bare 1 gang, så blir det tidlige kvelder her å :D

Ja greit å ha noe å by på :) og hvertfall når det er en som har hatt bursdag:p jeg har alltid noe kake i fryseren som jeg kan tine opp om det kommer planlagt besøk :) men syns også det er gøy å bake :D
 
Hei hei :)

Jeg sto opp med Leoh og Liana i 7tiden. Blåste noe voldsomt igår kveld og inatt..så nå har vi fått litt utsikt igjen:cool:

Når jeg kom inn til Liana idag tidlig så sa hun "Liana redd".. mulig hun har drømt noe.. nevnte også hunden til mora mi;) og hun er litt redd den..

Emira er hos bestemoren og jeg vet ikke om jeg drar ned etterpå.. litt stress fordi Liana har kommet inn i en utrygg periode, og vil bare bli holdt av oss:confused:

Men ønsker dere en fin dag:D
Nyt utsikten!!:D Dere er vel kanskje heldige og får beholde den ut dagen?
Ikke så greit med disse drømmene..Greit at hun kan gi uttrykk for HVA hun er redd for da, slik at dere har en viss anelse.:)

Ha en fin dag dere også!!


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nyt utsikten!!:D Dere er vel kanskje heldige og får beholde den ut dagen?
Ikke så greit med disse drømmene..Greit at hun kan gi uttrykk for HVA hun er redd for da, slik at dere har en viss anelse.:)

Ha en fin dag dere også!!


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe ja har litt utsikt heeeelt til imårra:D for jeg gidder nemlig ikke å ringe for å si ifra at det har løsnet:p selvom de vil det!;)

Ja vi var jo en kort tur innom mamma igår, så da fikk vel Liana friska opp minnet om "Fia" (Safira).. hun biter sånn enda, og det er det som plager Liana veldig:(
 
Hehe ja har litt utsikt heeeelt til imårra:D for jeg gidder nemlig ikke å ringe for å si ifra at det har løsnet:p selvom de vil det!;)

Ja vi var jo en kort tur innom mamma igår, så da fikk vel Liana friska opp minnet om "Fia" (Safira).. hun biter sånn enda, og det er det som plager Liana veldig:(
Valpebiting?
Jeg liker heller ikke det, så jeg forstår Liana veldig godt.;)

Nei, men er ikke dere bortreist nå i helga da? Dere la jo ikke merke til utsikten da dere kom hjem søndag kveld.;) :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har rukket å lese igjennom såvidt. Skriver mer senere.
Vi skal på IKEA å møte venninnen min, mannen og datteren. Blir koselig...
Ha en fin dag jenter :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ha en fin søndag!
Vi skal på brunch før toget hjem :)
Koste oss masse i går :)
Men nå blir det deilig å slappe av på toget og å ikke komme altfor sent hjem.


******************
Surfer mobilt!
 
Valpebiting?
Jeg liker heller ikke det, så jeg forstår Liana veldig godt.;)

Nei, men er ikke dere bortreist nå i helga da? Dere la jo ikke merke til utsikten da dere kom hjem søndag kveld.;) :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja hun er ekstrem med fot-tygging :p gir seg vel snart :)

Haha jo stemmer det, vi er ikke hjemme vi :D hvertfall ikke om noen spør ;)
 
Har rukket å lese igjennom såvidt. Skriver mer senere.
Vi skal på IKEA å møte venninnen min, mannen og datteren. Blir koselig...
Ha en fin dag jenter :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ha en fin dag og kos dere!:D
 
Ha en fin søndag!
Vi skal på brunch før toget hjem :)
Koste oss masse i går :)
Men nå blir det deilig å slappe av på toget og å ikke komme altfor sent hjem.


******************
Surfer mobilt!

Ha en fin reise hjem! :)
 
Her har vi øvelseskjørt, så håper jeg får tatt førerkortet på slutten av året. Kjekt å ha når man begynner i jobb igjen, tar så lang tid med buss :)
 
Her har vi øvelseskjørt, så håper jeg får tatt førerkortet på slutten av året. Kjekt å ha når man begynner i jobb igjen, tar så lang tid med buss :)
Hvordan gikk det? Kjører du ofte?
Fikk lappen for 9 år siden, og er så takknemlig for det :-D Slet litt med teorien, men det er mange år siden :)
Håper du får den snart da :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp