☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Takk men litt tidlig vel :p
Eg skal fjerne en tann idag og tok den kun for og være helt sikker.Men nå er eg jo i tvil :O
Om testen blir slik i ettermiddag betyr det vel kanskje at eg er gravid da, til tross for at eg regna denne syklusen som tapt..Burde vel ta en annen test?

Takk men litt tidlig vel :p
Eg skal fjerne en tann idag og tok den kun for og være helt sikker.Men nå er eg jo i tvil :O
Om testen blir slik i ettermiddag betyr det vel kanskje at eg er gravid da, til tross for at eg regna denne syklusen som tapt..Burde vel ta en annen test?
Den SP veldig positiv ut i mine øyne. Hadde like tester som din :-)

Er 8 eller 9 dager dpo i dag. Har ingen symptomer annet enn litt såre brystvorter. Er i min første pp og har ingen barn fra før. Jeg ser at flere av dere har langt flere symptomer enn meg. Er det vanlig å ha mange symtomer så tidlig i et evt. svangerskap?

Nei, de fleste merker ikke noe før i uke 6. Da oppstår den første ordentlige kvalmen.

Og noen har absolutt ingen symptomer...

Fortsatt ingen tante som har dukket opp her. Så blir kanskje en ny test i morgen eller torsdag.

Puh! Takk, kjenner panikken!
Jeg tester igjen i morgen før jeg sier noen til mannen.

Apropos det, mannen kommer sent hjem i morgen kveld. Burde jeg vente til da og si det, eller skal jeg sende en snap med positiv test? Han kommer ikke til å bli så veldig overrasket, han er overbevist om at jeg er gravid.

Apropos det, mannen kommer sent hjem i morgen kveld. Burde jeg vente til da og si det, eller skal jeg sende en snap med positiv test? Han kommer ikke til å bli så veldig overrasket, han er overbevist om at jeg er gravid.
Jeg snappa ;) men hadde fått svaake tester, så når det sto "gravid 1-2" så sendte jeg det på snap til han;)

Jeg snappa ;) men hadde fått svaake tester, så når det sto "gravid 1-2" så sendte jeg det på snap til han;)

Det er det jeg er mest fristet til, men tror ikke jeg får tak i en digital til i morgen. Det apoteket som ligger nærmest oss har ikke digitale..

Jeg bestilte en på nette, så da har jeg en i morgen og får evt ta den på torsdag i sammen med mannen :)

Back
Topp