☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Så gøy å se at mange av dere får positive tester :) Håper enda flere av dere også får positiv, og blir med i marsgruppa! Krysser fingrene for dere alle!:)

Juhuuuuu :) tre dager til bryllup og to dager til test. Denne pp har jeg ingen symptomer overhode ... men må ta en test på torsdag, så jeg vet om jeg kan ta en bryllupsfest på fredag :-)

Gratulerer til alle som har fått positive tester :-)

1435077294260.jpg

Den lille tvilen jeg hadde er nå forsvunnet :-D

Det er så flott å se alle de positive testene dere vår, samtidig som jeg er så hjerteskjærende sjalu at fy...

Takk takk :-D

Skal i 30årslag i helgen, så jeg må vel planlegge noen unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker alkohol.

Eller du kan bare drikke alkoholfritt og ikke gjøre noen sak ut av det. :)

Eller du kan bare drikke alkoholfritt og ikke gjøre noen sak ut av det. :)

Det er 4 mil unna, så jeg må nok være sjåfør hjem. Sikkert noen som reagerer på at jeg drikker vin da.
Kan jo bare si at vi må hente vesla tidlig fra barnevakten og en må være kjørbar kanskje. Der burde holde det vel.

Godt jeg ikke skal på noen festligheter se første ukene for jeg er så forferdelig dårlig på å lyve :-o

Bestevenninna mi som skal feire også, så jeg er redd jeg blir gjennomskuet :-P Ikke så farlig om det et bare hun som skjønner det da :-)

Det er 4 mil unna, så jeg må nok være sjåfør hjem. Sikkert noen som reagerer på at jeg drikker vin da.
Kan jo bare si at vi må hente vesla tidlig fra barnevakten og en må være kjørbar kanskje. Der burde holde det vel.

Ja hvis du må være sjåfør så skulle vel det være grunn nok. :)

Hoho..hormoner i ubalanse...check!! :angry4 :wtf: Trøtt...check!! :sleep011 Håper testene mine blir litt sterkere enn en skygge i morgen :)

Ømme pupper her. Spent på de neste dagene. Skal teste tidligst torsdag

Gratulerer til alle dere som har fått postiv test i dag:D

Dette er de med ikm i dag

♢ Tirsdag 23.06
FrøkenAngst, pp3
Simleguri, pp6
Gullsløyfe

Hvordan ligger dere an?:)

Back
Topp