☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Men "PMS-symptomene" er litt annerledes denne pp enn forrige, og da var jeg jo ikke gravid *håper på spire i magen*
Har også vært stuptrøtt, men er redd det bare er pollenallergi (gresspollen har akkurat begynt)...

Synes jeg har litt forskjellig PMS hver måned :-/ Har loggført fra januar og ganske greit egentlig - har ikke gidda med å teste de siste månedene.. Optimisten

Husker fra sist - føltes som jeg sov de tre første månedene i strekk, ble aldri uthvilt.

Satser på at det blir positiv test ila uka for oss

Jeg fant, jeg fant. Og måtte tisse litt - selv om det bare er en time siden sist og jeg er 9 DPO.

Billigstrimmel og svak,svak rosa strek. Antagelig skygge?

Mannen ser den også, men ikke bildetagbar, kameraet på mobilen liker visst ikke nærbilder...

Men begynner å få trua, og veit hva jeg skal imorgen tidlig..
#testoman

Fremdeles ingen TR eller Spotting her. Har ikkje trua, men det ein ting eg merker e annerledes enn vanlig. Det føles litt som UVI, bare at det ikkje e vondt og eg løper ikkje på do.
Merkelige greier, hadde jo den greie stabile syklusen og sist Mnd var det kjemisk. Pleier oftest å begynne spotte litt før IKM.
Jaja. Lenge leve tolmodigheten! Testetøsa skriker mange ganger for dagen :P

Har murringer i magen i dag pluss hyppig vannlating Håper at det er en spire som gror og at det ikke tante rød som kommer på besøk.

Jeg spotter faktisk, riktig nok svakt på papiret ved tørk. Bruker aldri å spotte. Denne kroppen overrasker meg med noe nytt hver pp. Ikm i morgen

ImageUploadedByBV Forum1435205227.732952.jpg

Skimter dere noe på bildet?

Begynner å få trua

Kan settes på TR. Dritten kom før tida

Fremdeles ingen tegn til tr, og blendahvite tester.

Back
Topp