☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Skal ta en test i morgen også, trodde aldri jeg skulle bli testegal!

Gratulerer til alle dere som har fått postiv test i dag:D

Dette er de med ikm i dag

♢ Tirsdag 23.06
FrøkenAngst, pp3
Simleguri, pp6
Gullsløyfe

Hvordan ligger dere an?:)

Her e det fremdeles negativ test, ingen TR. Kjem vell i måro tipper eg, susende! Men hadde jo selvfølgelig vert best med to streker isteden :-)

Gratulerer til alle dere som har fått postiv test i dag:D

Dette er de med ikm i dag

♢ Tirsdag 23.06
FrøkenAngst, pp3
Simleguri, pp6
Gullsløyfe

Hvordan ligger dere an?:)

Kan du sette meg på ikm fredag i stedet for torsdag? :) Tror det blir mere riktig.

Sitter på nattevakt og måtte selvfølgelig teste igjen! Litt sterkere strek nå, men fortsatt ganske svak. Og blødde nettopp neseblod. Det gjorde jeg i pp1 også når jeg hadde en kjemisk. Håper denne spiren fester seg bedre :-)

Er det noen som har erfaring med a1 testene fra apoteket? Jeg har hatt svake streker på billigtestene i noen dager nå, men i dag når jeg tok en a1 test var det ingenting o_O

ImageUploadedByBV Forum1435129000.429585.jpg

Litt sterkere i dag :)

ImageUploadedByBV Forum1435131427.428180.jpg

Skimter såvidt noe, innen tidsfristen også, men bare såvidt. Så med det konstaterer jeg kjemisk, og venter på tanta så en ny prøveperiode kan begynne...

Vis vedlegget 123245
Skimter såvidt noe, innen tidsfristen også, men bare såvidt. Så med det konstaterer jeg kjemisk, og venter på tanta så en ny prøveperiode kan begynne...

Huff det er så urettferdig at det for noen tar ingentid, mens for andre er det en skuffelse hver måned..

Huff det er så urettferdig at det for noen tar ingentid, mens for andre er det en skuffelse hver måned..

Jo, det er et urettferdig lotteri med mange variabler. Sist ble jeg jo gravid på 2. pp, så selv om jeg sa til meg selv at det kunne ta lengre tid nå, så trodde jeg vel egentlig ikke det. Men 4 pp uten resultat er langt fra kritisk, selv om man er veldig utålmodig. Bare så frustrerende når jeg fikk litt utslag, og så ble det ikke mer...

Jo, det er et urettferdig lotteri med mange variabler. Sist ble jeg jo gravid på 2. pp, så selv om jeg sa til meg selv at det kunne ta lengre tid nå, så trodde jeg vel egentlig ikke det. Men 4 pp uten resultat er langt fra kritisk, selv om man er veldig utålmodig. Bare så frustrerende når jeg fikk litt utslag, og så ble det ikke mer...

Jeg lurer ofte på hvorfor jeg er så heldig. Jeg hsr aldri flaks og er uheldig med det meste annet..

Der kom spottingen. Så nå er det vel ikke lene til dritten banker på døra for fullt.
Da har jeg iallefall Lutinus og en test til neste pp ... haff!

For noen måneder siden bestilte jeg tester, de kom i hus - men har visst lagt de på en kjenpelur plass

For første gang siden jeg januar har jeg ikke spottet 9dpo, så får faktisk et lite håp lite tempdropp 8dpo.

Litt småkvalm og vonde pupper. Vanlig før mensen, men er stuptrøtt - ikke så vanlig. Hvordan er symptomjakta deres?

Litt småkvalm og vonde pupper. Vanlig før mensen, men er stuptrøtt - ikke så vanlig. Hvordan er symptomjakta deres?

Jeg har hatt mensmurringer, stikninger i høyre eggstokk, øm/"stram"/stinn i nedre del av magen og korsryggen, strålinger nedover den ene foten og noen ganger småkvalm etter måltider fra ca. 7 dpo. Men alt det kan jo også være PMS. Er så usikker på hvor mye PMS-symptomer jeg har, siden jeg har gått på p-pille/minipille i 10 år. Men "PMS-symptomene" er litt annerledes denne pp enn forrige, og da var jeg jo ikke gravid... *håper på spire i magen*
Har også vært stuptrøtt, men er redd det bare er pollenallergi (gresspollen-sesongen har akkurat begynt)...

Last edited:
Back
Topp