Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Galskap ja, mannen bare rister på hodet av meg.... Hver gang jeg kommer ut i fra badet får jeg blikketså sier han "har du testa igjen nå?" og jeg mumler ett eller annet å blir fort opptatt med andre ting
![]()
Hahaha, jeg trodde jeg var den eneste! Jeg sjekker dem omtrent hver gang jeg går mot badet.....! vi er litt galne!Det jeg gjør er at hver gang jeg er på badet så drar jeg fram eska hvor jeg har testene og stirrer på testene, både i dagslys og under lampe, for å se om streken er tydeligere når den tørket, eller om jeg enda ser det jeg så tidligere. Bruker mye tid bare på å sitte og stirre...
Ikke ukjent her hellerGalskap ja, mannen bare rister på hodet av meg.... Hver gang jeg kommer ut i fra badet får jeg blikketså sier han "har du testa igjen nå?" og jeg mumler ett eller annet å blir fort opptatt med andre ting
![]()
Du som skal gifte deg? isåfall gratulererSnart uka vårdenne gangen har jeg ikke et snev av symptomer. .
..og har heller ikke hatt tid til å tenke på detbryllup om en uke, så det er mye som må ordnes
ikm neste fredag, så må vel i allefall ta en test på onsdag eller torsdag
tvi, tvi dere
![]()
Det er jo utrolig spennende å teste da![]()
Blendahvit dpo 8 hvorfor begynne p teste så tidlig liksom
Ja det er super spennende, men rart med det. Jeg har ikke følelsen for denne PP.Det er jo utrolig spennende å teste daJeg tror jeg gjør det fordi jeg får et lite kick av det
Haha. og om den er blenda i dpo 7,8,9,10 så mister jeg ikke håpet, siden det er så tidelig ;D
Her var det lite liv i dag, hva driver dere med da damer?![]()
Du som skal gifte deg? isåfall gratulererSå spennende da!
![]()
![]()
Hva har skjedd med denne testen. Den jeg tok idag.